امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 531841 |
تاریخ انتشار : 06 دی 1402 - 23:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی، چهار رویداد مهم فرهنگی و هنری در استان در حال اجرا است. امیر رجبی در نشست خبری دهمین هفته فیلم و عکس استان اردبیل گفت: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی استان چهار رویداد مهم در استان در حال اجرا است که شامل هفته […]

صلح خبر/اردبیل مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی، چهار رویداد مهم فرهنگی و هنری در استان در حال اجرا است.

امیر رجبی در نشست خبری دهمین هفته فیلم و عکس استان اردبیل گفت: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی استان چهار رویداد مهم در استان در حال اجرا است که شامل هفته فیلم و عکس، اکران فیلم‌های تولیدی انجمن سینمای جوانان استان، جشنواره فیلم مستند سینمای بین‌المللی حقیقت و میزبانی اردبیل در جشنواره منطقه‌ای سینما با شرکت ۱۱ استان به مرکزیت مشگین‌شهر است.

 به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این برنامه‌ها جهشی در حوزه فرهنگ و هنر استان را نشان می‌دهد که فرصت مغتنمی برای معرفی و احیای هویت فرهنگی، هنری و دینی استان است و از رسانه‌ها انتظار می‌رود در معرفی و پوشش برنامه‌ها همت کنند.

اکران رایگان فیلم های کوتاه منتخب جشنواره ها

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل اعلام کرد: ۵۶ فیلم که ۲۵ مورد آن جزو فیلم‌های اول جشنواره ها است، از ۱۰ دی ماه به مناسبت هفته فیلم و عکس در فرهنگسرای بانوان اردبیل برای مردم، رایگان اکران خواهد شد.

میردولت موسوی در نشست خبری اطلاع رسانی هفته فیلم و عکس و سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا در عمارت شهرداری اردبیل اظهار کرد: فیلم‌ها از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برای مردم پخش خواهد شد و علاوه بر آن در هفته فیلم و عکس (۱۰ تا ۱۲ دی ماه) ۶۱ قطعه عکس فاخر و دارای ارزش هنری نیز در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل در معرض تماشای مردم قرار خواهد گرفت.

موسوی ادامه داد: برای هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل تور یک روزه عکاسی با مشارکت ۱۰۰ عکاس و ۱۰ استاد عکاسی با موضوع عمران و شهر و شهروند برای ۱۱ دی ماه در نظر گرفته شده و در خصوص فیلم‌هایی که پخش خواهد شد نیز با رای مردم و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر از صاحبان فیلم‌های برتر تجلیل خواهد شد.

شورای اسلامی شهر اردبیل در کنار دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این نشست گفت: شورای اسلامی در کنار دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان برای تحول‌آفرینی در این حوزه تلاش می‌کند و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل نیز نسبت به گذشته، کارهای متفاوت و خلاقی را ارائه می‌کند.

میرمحمد سیدهاشمی افزود: شهرداری در کنار مسائل عمرانی در حوزه فرهنگ عامه نیز فعال است و در این راستا از ظرفیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان استان بهره می‌برد.

استقبال ملی از جشنواره عکس سقا

اباصلت ابراهیمی، مدیر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل هم در این نشست خبری اقدامات فرهنگی را در کنار کارهای عمرانی شهرداری، مهم ارزیابی کرد و گفت: از ایده جشنواره ملی عکس عاشورایی سقا در کشور استقبال گسترده‌ای شده و امیدواریم با همکاری رسانه‌ها در معرفی ابعاد مذهبی و معنوی استان حسینی اردبیل موفق عمل کنیم.

وی افزود: جشنواره ملی عکس عاشورایی سقا را در سال آینده با شکوه‌تر و با خلاقیت‌های جدیدی برگزار خواهیم کرد و باید برای معرفی هر چه بیشتر آیین‌های عاشورایی استان اردبیل بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید