امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 94292 |
تاریخ انتشار : 26 تیر 1395 - 20:01 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جامعه > مشکلات مردم – یکی از کارمندان وزارت نفت در کامنتی که در سرویس مشکلات مردم گذاشته گلایه کرده چرا افزایش سالانه حقوق در این وزارتخانه انجام نشده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موضوع افزایش حقوق ها در سال جدید همواره مورد تاکید مسئولان ارشد دولتی بوده است. محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی […]

جامعه > مشکلات مردم – یکی از کارمندان وزارت نفت در کامنتی که در سرویس مشکلات مردم گذاشته گلایه کرده چرا افزایش سالانه حقوق در این وزارتخانه انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موضوع افزایش حقوق ها در سال جدید همواره مورد تاکید مسئولان ارشد دولتی بوده است. محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور زمستان سال گذشته گفت این افزایش بین 12 تا 35 درصد برای کارکنان بخش های مختلف در نظر گرفته شده است.
با این وجود یکی از کارکنان وزارت نفت در کامنتی که در سرویس مشکلات مردم گذاشته، اعلام کرده افزایش سالانه حقوق در این وزارتخانه انجام نشده است.
او در این باره نوشته: با عرض سلام و خسته نباشید و با تشکر از سایت مفیدتون با گذشت چهار ماه از سال 95 متاسفانه افزایش حقوق سالانه برای کارکنان نفت اعمال نشده است در صورتی که دولت اعلام کرده بود از ابتدای سال افزایشات اعمال می شود. با توجه به اینکه کارمندان برای حقوق خود برنامه ریزی می کنند متاسفانه به دلیل عدم اعمال افزایشات بسیاری از کارمندان با مشکل مواجه می شوند. خواهشمندم پیگیر این مشکل باشید. با تشکر
در این رابطه پیگیری های خبرنگار سرویس مشکلات مردم نشان داد افزایش حقوق تمامی کارکنان دولت، آنطور که بخشنامه هیات دولت تکلیف کرده بود انجام شده  و بر طبق این بخشنامه کارکنان وزارت نفت نیز مانند دیگر بخشهای دولتی از افزایش هماهنگ بهره خواهند گرفت.

46231

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Recommended article from FiveFilters.org: Most Labour MPs in the UK Are Revolting.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید