امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 517938 |
تاریخ انتشار : 21 شهریور 1402 - 2:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از آغاز تمرینات تیم از هفته نخست شهریور ماه خبر داد و گفت: ملی‌پوشان از مهرماه به تیم ملحق می‌شوند. به گزارش صلح خبر، سیدمصطفی هاشمی عصر دوشنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان و جزئیات تمرین بازیکنان پرداخت […]

صلح خبر/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از آغاز تمرینات تیم از هفته نخست شهریور ماه خبر داد و گفت: ملی‌پوشان از مهرماه به تیم ملحق می‌شوند.

به گزارش صلح خبر، سیدمصطفی هاشمی عصر دوشنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان و جزئیات تمرین بازیکنان پرداخت و اظهار کرد: از هفته نخست شهریورماه تمرینات این تیم در غیاب ملی‌پوشان آغاز شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمرینات با حضور بازیکنانی همچون آذری، یوسف‌وند، منجی، قلی‌زاده، شیخی، کلاسنگیانی و علی‌اکبری برگزار می‌شود، ادامه داد: در کنار این بازیکنان، چهار بازیکن جوان دیگر در تمرینات و ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر و سینا واحدی از ملی‌پوشان پس از ۱۵ مهر به تیم ملحق می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه نبود ملی‌پوشان در تمرینات این روزها سبب شده تا کج‌دار و مریز برای آمادگی تیم اقدام کنیم، افزود: هر چند که از اول آبان ماه بازی‌های لیگ شروع می‌شود و خوشبختانه بازیکنان هم از نظر جسمانی به آمادگی خوبی می‌رسند اما برای انجام کارهای تاکتیکی، زمان کمی در اختیار داریم.

وی با اشاره به بازی‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که از ماه اکتبر شروع می‌شود، اضافه کرد: قطعاً عنوان کردن پیش از موعد و شتاب‌زده نام بازیکن خارجی به نفع تیم و باشگاه نیست و باید منتظر بمانیم که بازیکن خارجی وارد ایران شود و تست پزشکی بدهد و سپس نسبت به رونمایی از وی اقدام کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در انتخاب بازیکن و یا بازیکنان خارجی طوری عمل می‌کنیم که در وهله نخست جوابگوی تیم و باشگاه و پس از آن پاسخگوی هواداران باشیم، تصریح کرد: مجموعه شهرداری گرگان قبل از در اختیار قراردادن همه امکانات سخت‌افزاری و پتانسیل‌های خود، حس حمایت را به تیم منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه قلب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تیم است، عنوان کرد: بسکتبال ورزش اول گرگان و این تیم متعلق به مردم این شهر بوده و موفقیت تیم یک کار جمعی را می‌طلبد و باید این را بدانیم که همه در برد و باخت‌ها شریک هستند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هواداران خواست مانند همیشه در کنار تیم باشند.

وی افزود: من نیز همه تلاشم را می‌کنم تا شرمنده هواداران نشویم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید