امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 467253 |
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1401 - 17:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

تبلیغات همیشه بحث مهمی در بین کسب‌وکارها بوده است. این مورد آنقدر حیاتی است که سالانه مدیران هزینه‌های سرسام آوری برای تبلیغ شغل خود می‌کنند تا به جذب مشتریان بالقوه دست یابند. به گزارش صلح خبر به نقل از ملی پیامک، در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که همیشه صرف […]

تبلیغات همیشه بحث مهمی در بین کسب‌وکارها بوده است. این مورد آنقدر حیاتی است که سالانه مدیران هزینه‌های سرسام آوری برای تبلیغ شغل خود می‌کنند تا به جذب مشتریان بالقوه دست یابند.

به گزارش صلح خبر به نقل از ملی پیامک، در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که همیشه صرف هزینه چند برابری در فروش موثر نیست و این شیوه‌ی تبلیغات شماست که اهمیت دارد تا با کمترین هزینه‌ی ممکن به بیشترین افراد در منطقه و شهر خود تبلیغاتتان را ارسال کنید.

در ادامه مقاله به بررسی شیوه تبلیغات با پیامک می‌پردازیم.

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟

پنل پیام کوتاه نرم‌افزار تحت وب و آنلاینی است که بستر تبلیغات پیامکی شما می‌باشد. تنها کافیه با داشتن اینترنت و نام کاربری و رمز عبوری که پس از خرید شرکت مربوطه به شما ارسال می‌کند وارد ناحیه کاربری خود شوید و تبلیغاتتان را به صورت پیامکی ارسال کنید و با پیامک ارتباط دو طرفه‌ای با مشتریان حاصل کنید.

تبلیغات پیامکی را به چه شرکتی بسپارم؟

قطعا در بین صدها برند تبلیغات پیامکی این مسئله مهم است که از چه سامانه‌ای دریافت می‌کنید تا به بهترین بازدهی خود در کار برسید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از پنل پیامکی ملی پیامک است تا در کمترین زمان ممکن برای شما فعال می‌شود و می‌توانید تبلیغات هدفمند خود را ارسال نمایید.

اما چرا باید از تبلیغات پیامکی ملی پیامک استفاده کنیم؟

تبلیغات پیامکی ارزان‌تر از همیشه

پنل اس‌ام اس چیست؟

با پنل پیامکی شما دغدغه هزینه‌های بالای تبلیغات را ندارید فقط کافیه بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کنید و با ۴ پنل ممکن که براساس هر کسب‌وی کارآماده شده تبلیغاتتان را ارسال کنید و با بازدهی آن فروشتان را چند برابر کنید. نکته قابل توجه در پنل ملی پیامک این است که هر پیامکی که به دست کاربر شما به هر دلیلی نرسد هزینه‌ای از حساب شما کسر نمی‌شود و با اطمینان به این موضوع تنها هزینه تبلیغات مشاهده شده را پرداخت می‌کنید که این رقم در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است.

امکان انتخاب دقیق مخاطب

بانک شماره‌های ملی پیامک از بزرگترین بانک شماره‌هایی است که شما می‌توانید در شروع و گسترش کارتان از آن استفاده کنید تا هم مشتریان بالقوه جدیدی پیدا کنید و هم کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید.

بانک شماره‌های ملی پیامک در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت استانی، شهر، منطقه و محله قابلیت یک تبلیغات هدفمند از روی نقشه‌ی گوگل را به شما می‌دهد.

در کنار این بانک شماره‌ی ارزشمند شما می‌توانید برای اصناف و مشاغلی که به کسب‌وکارتان نیاز دارند هم تبلیغات ارسال کنید تا با یک راه ارتباطی مداوم آن‌ها را به مشتریان همیشگی‌تان تبدیل کنید.

همچنین با بانک شماره‌ی جنسیت ملی پیامک می توانید تبلیغات اختصاصی محصول یا خدماتتان را به این بانک شماره ارسال کنید. به طور مثال اگر شما باشگاه ورزشی بانوان داشته باشید قطعا تبلیغات به آقایان برای شما مشتری نخواهد داشت.پس با پنل ملی پیامک به بانک شماره بانوان منطقه و یا شهر و استان باشگاه تان ارسال می کنید و هزینه تبلیغات اتلاف شده شما صفر می باشد.

پیام صوتی رادیوی برند شما

اگر شما هم پیگیر رادیو و تبلیغات آن باشید قطعا می‌دانید چقدر تبلیغات با صدای فرد می‌تواند جذاب باشد. دقیقا این ویژگی است که ملی پیامک برای شما فراهم کرده است تا در خلاقانه‌ترین حالت ممکن به جذب مشتریان بپردازید.

از مزایای تبلیغات با پیام صوتی می‌توان به گفتار با صدای خودتان یا صدای رباتیک اشاره کرد. شما می‌توانید با صدای خودتان با مشتریان ارتباط بگیرید و برایشان یک معرفی جذاب از سازمانتان تهیه کنید.

هیچ سوتفاهمی در این قبیل پیام‌ها ایجاد نمی‌شود چون شما با صدای خودتان تبلیغاتتان را اجرا می‌کنید و افراد اشتباهی در خواندن آن نمی‌کنند.

به دست همه‌ی افراد می‌رسد. پیام صوتی با دور زدن از لیست سیاه مخابرات یک امتیاز برای شمایی است که قصد دارید به همه کاربرانتان تبلیغات را ارسال کنید و نگران نرسیدن بخشی از پیامک‌ها هستید.

در زمان شما صرفه جویی می‌شود. به جای نوشتن تبلیغات پیامکی فقط کافیه همین الان از شرکتتان یک دقیقه صحبت کنید.

وب سرویس ارسال سریع پیامک

اگر شما هم آنلاین شاپ و فروشگاه اینترنتی دارید که می‌خواهید مشتریانتان از سردرگمی ارسال کالا و محصولاتتان نجات پیدا کنند، استفاده از وب سرویس پیامکی ملی پیامک است. حتی این امکان وجود دارد تا با توجه به سیستم مدیریت محتوای سایتتان (مانند وردپرس و…) افزونه‌ی مورد نظر شما نصب و پیامک‌ها به صورت از روی سایت شما ارسال گردد.

برای اطلاع‌رسانی‌های شما پیامک‌های ثبت‌نام و ورود، فراموشی رمز عبور، ارسال کد پیگیری مرسولات، موجود شدن محصولات تمام شده و… ارسال می‌شود و زمان اتلاف شده شما عملا صفر می‌شود.

تبلیغات پیامکی را جدی بگیرید!

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. مهم نیست شغلتان چیست یا چه کالا و خدماتی می‌فروشید، در هر صورت می‌توانید به کلیه‌ی شهرهای کشور اس‌ام اس تبلیغاتی بفرستید، کسب‌وکارتان را معرفی کنید و راه ارتباطی ساده‌ای به مخاطبانی داشته باشید که با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند به مشتریان وفادارتان تبدیل شوند. با یک اس‌ام اس مشتریان را در هر جایی که زندگی می‌کنند، پیدا کنید و با یک اس‌ام اس آن‌ها را ترغیب به خرید کالا یا خدماتتان کنید.

برای ثبت‌نام و دریافت فوری پنل ملی پیامک می‌توانید با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا با ارائه مدارک احراز هویت به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی در کمتر از ۳ ساعت پنل اختصاصی کسب‌وکارتان را داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید