امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 533604 |
تاریخ انتشار : 30 دی 1402 - 9:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد، بیش از ۸۰۰۰ پرونده تهدید را در سال گذشته میلادی مورد تحقیقات قرار داده و مشخص شده که این تهدیدها ۵۰۰ بار بیشتر از سال ۲۰۲۲ بوده و احتمال افزایش آن در سال جاری میلادی نیز وجود دارد. به گزارش صلح خبر، “آشان بندیکت” دستیار پلیس حفاظت و عملیات اطلاعاتی […]

پلیس کنگره آمریکا اعلام کرد، بیش از ۸۰۰۰ پرونده تهدید را در سال گذشته میلادی مورد تحقیقات قرار داده و مشخص شده که این تهدیدها ۵۰۰ بار بیشتر از سال ۲۰۲۲ بوده و احتمال افزایش آن در سال جاری میلادی نیز وجود دارد.

به گزارش صلح خبر، “آشان بندیکت” دستیار پلیس حفاظت و عملیات اطلاعاتی کنگره آمریکا گفت:‌ با توجه به کنوانسیون‌های سیاسی، کمپین‌های اعضا و بسیاری از موضوعاتی که در کنگره مورد بحث است، ۲۰۲۴ سال بسیار شلوغی برای ماموران ویژه ما خواهد بود.

به نقل از پایگاه خبری پالتیکو، وی افزود: تیم ما تمامی منابع و ظرفیت‌هایش را برای حفاظت از کنگره هزینه می‌کند و ما ماموریت خود را در این زمینه گسترش می‌دهیم.

در تحقیقات صورت گرفته پلیس کنگره آمریکا همچنین مشخص شد که موارد مربوط به ارزیابی تهدید احتمالا در سال‌های انتخابات در آمریکا افزایش می‌یابد.

در این تحقیقات، “بیانیه‌های مرتبط و تهدید مستقیم” ارسال شده به قانونگذاران بدون توجه به حزب سیاسی آنها، چه از طریق پست، ایمیل، تلفن یا رسانه‌های اجتماعی بررسی شده‌اند. بر اساس اعلام پلیس کنگره آمریکا، در سال ۲۰۲۲، ۷۵۰۱ مورد و در سال ۲۰۲۳، ۸۰۰۸ مورد وجود داشت.

این نهاد همچنین اعلام کرد، برخی از افزایش موارد ارزیابی تهدید در سال‌های اخیر را می‌توان به کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت داد که به صورت ناشناس در فضای مجازی حضور داشته‌اند.

پلیس کنگره همچنین اعلام کرد، از نزدیک با ماموران مسلح سنا و مجلس نمایندگان برای بهبود وضعیت امنیتی اعضای کنگره در منازل و رویدادهای کنگره همکاری خود را ادامه می‌دهد. نیروی پلیس کنگره و ماموران مسلح همچنین به قانونگذاران و کارکنان آنها آموزش‌های هوشیاری امنیتی ارائه می‌کنند که برای حفظ امنیت همه بسیار مهم است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید