امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 454898 |
تاریخ انتشار : 29 دی 1400 - 8:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پروفیل زد، یکی از کاربردی ترین پروفیل های باز می‌باشد که در بازار آهن آلات به فروش می‌رسد. از جمله کاربرد پروفیل Z اینکه برای پوشش سقف سالن های بزرگ و یا کارگاه ها، ایستگاه های اتوبوس، سالن های ورزشی، ساخت ترن و برای مصارف صنعتی کاربرد دارد. به گزارش صلح خبر بنابر اعلام ثامن […]

پروفیل زد، یکی از کاربردی ترین پروفیل های باز می‌باشد که در بازار آهن آلات به فروش می‌رسد. از جمله کاربرد پروفیل Z اینکه برای پوشش سقف سالن های بزرگ و یا کارگاه ها، ایستگاه های اتوبوس، سالن های ورزشی، ساخت ترن و برای مصارف صنعتی کاربرد دارد.

به گزارش صلح خبر بنابر اعلام ثامن تجارت، آگاهی از قیمت پروفیل زد و همچنین نحوه محاسبه وزن پروفیل زد می تواند بسیاری از مهندسان و پیمانکاران ساختمان های را در برآوردهای مهندسی یاری کند.

برای اینکه بدانیم پروفیل زد چیست؟ در ابتدا یه توضیح کلی در رابطه با آن می دهیم. پروفیل زد (Z-bar) یکی از انواع پروفیل های ساختمانی است. پروفیل ساختمانی زد، همانند دیگر محصولات فولادی که در سخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد، از طریق شکل دهی انواع ورق ها تولید میشود. علاوه بر آن اساس مقطع پروفیل زد ثابت است و این وجه تمایز آن با دیگر اعضای مجموعه خود می باشد.

در دنیای متنوع و گسترده پروفیل های فولادی، به دلیل کارایی بسیار زیادی که این محصولات دارند، می توانیم انواع پروفیل زد را از لحاظ شکل ظاهری، استاندارد سازی و ابعاد متفاوت در صنعت مشاهده کنیم. این محصول مانند دیگر پروفیل های آهنی دیگر مزایای بسیار زیادی دارد و به همین دلیل برای ساخت سازه های صنعتی جزء مهم ترین اجزا به کار رفته می باشد.

ابعاد پروفیل زد شامل ضخامت بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیمتر و در اندازه های Z۱۶ ، Z۱۸ ، Z۲۰ و Z۲۲ در بازار آهن آلات وجود دارد. از جمله مشخصات فنی آنها میزان سختی بالایی است که با ST۵۲  مشخص میشود. طول این مقاطع برابر با ۱۶۰۰۰ میلیمتر و بال آن برابر با ۱۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر می باشد.

نحوه نصب پروفیل زد با توجه به نوع و کاربرد متفاوت است؛ اما معمولا آنها را به وسیله انواع پیچ و مهره روی سازه ها نصب می‌کنند و به همین علت باید این پروفیل ها توسط کارشناسان به خوبی بررسی و ایرادات آن رفع شود. شما می توانید قطعاتی که کیفیت مناسبی ندارند را به سادگی باز و بسته نمایید و این می تواند یکی از مهم ترین مزیت های آن به شمار آید.

قیمت پروفیل زد در بازار محصولات فولادی نوسانات زیادی را تجربه می کند. اما در واقع قیمت زد به مصالح به کار رفته شده و کیفیت آن بستگی دارد. به همین دلیل ممکن است قیمت پرلین زد در کارخانه های مختلف فرق می کند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که برای خرید پروفیل زد سایت های زیادی بررسی کرده و پس از مشاهده نرخ های متفاوت، دچار سردرگمی شده اید؛ ما می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که از طریق آن می توانید برای خرید پروفیل زد به قیمت کف بازار اقدام کنید.

به نقل از ثامن تجارت :

قیمت پروفیل زد ۱۸: خرید پروفیل زد z یکی از محصولاتی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. در کل، پروفیل ها، یکی از انواع محصولات ساختمانی هستند که در یک طول معین تولید می شوند و در کارهای بسیار مختلفی که شناخته شده ترین آنها در ساختمان، درب و پنجره می باشد، کاربردهای بسیار زیادی دارند و در تولید انواع نرده ها نیز کاربرد دارد. به طور کلی می توان گفت که پروفیل ها نقش بسیار مهم و اساسی در ساختمان سازی دارند. جهت خرید پروفیل زد از ثامن تجارت، کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت، یکی از معتبرترین تولید کنندگان پروفیل z است. قیمت پروفیل Z با توجه به نوع آن و ویژگی هایی همچون ضخامت، ابعاد و نوع ورق متفاوت است. شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت روز پروفیل z و از جمله پروفیل زد دست دوم می توانید با کارشناسان سایت ثامن تجارت در ارتباط باشید. حتی اگر در زمینه خرید آنلاین پرلین زد سوالی داشته باشید کارشناسان بخش فروش پروفیل زد به خوبی شما را راهنمایی می کنند. شما برای مشاهده لیست قیمت روز و خرید پروفیل زد می توانید به سایت این شرکت به نشانی  www.samentejarat.com مراجعه نمایید و از طریق ارتباط با کارشناسان ثامن تجارت خرید اینترنتی و آسانی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید