امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 513460 |
تاریخ انتشار : 08 مرداد 1402 - 23:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است. به گزارش صلح خبر، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت تمرینی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو توضیحاتی را ارائه داد. بازی‌های آسیایی هانگژو اول مهر ماه ۱۴۰۲ به صورت رسمی آغاز می‌شود و فدراسیون‌های […]

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش صلح خبر، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت تمرینی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو توضیحاتی را ارائه داد. بازی‌های آسیایی هانگژو اول مهر ماه ۱۴۰۲ به صورت رسمی آغاز می‌شود و فدراسیون‌های ورزشی در حال آماده‌سازی تیم‌های خود برای حضور در این رویداد هستند. دوومیدانی ایران در این بازی‌ها ۹ سهمیه شامل ۶ مرد و ۳ زن دارد. تکلیف ۶ سهمیه تاکنون مشخص شده و قرار است حمیده اسماعیل‌نژاد، فرزانه فصیحی، احسان حدادی، حسن تفتیان، ‌مهدی صابری و حسین رسولی اعزام شوند. سه سهمیه باقی مانده هم پس از بررسی‌های فدراسیون مشخص خواهد شد.

آشفته بازار در دریاچه آزادی

دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با بیان این که ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است، گفت: متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که حتی زمان تمرین کف دریاچه دیده می‌شود. شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان اظهار کرد: این مسابقات برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است که ۶ نفر اول جهان می‌توانند سهمیه را کسب کنند. برای حضور هر چه قویتر در این رقابت‌ها از ابتدای سال تاکنون مرتب تمرینات خود را در دریاچه آزادی پیگیری می‌کنم تا سهمیه را برای سومین بار کسب کنم اما متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که هنگام تمرین حتی کف دریاچه دیده می‌شود و با کمبود آب روبرو هستیم.

دستورالعمل دردسرساز برای سپاهان کهکشانی

باشگاه سپاهان پس از نقل و انتقالات پر سر و صدایی که پشت سر گذاشته با مشکلی به نام سقف بودجه مواجه شده و به همین دلیل به دنبال پیدا کردن راه‌حلی برای رفع این مشکل است.  لیگ برتر فوتبال در سه فصل اخیر شاهد افزایش افسارگسیخته هزینه‌های باشگاه‌ها بود به طوری که مجموع هزینه‌های لیگ بیست و دوم به حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان رسید. افزایش بیش از ۲.۵ برابری هزینه‌های لیگ بیست و دوم نسبت به لیگ بیست و یکم در کنار ارتزاق ۱۳ باشگاه لیگ برتری از بودجه عمومی کشور باعث شد که فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال به دنبال راه‌حلی برای کنترل هزینه‌های باشگاه‌ها بگردند.

احتمال تعویق یک هفته‌ای فصل جدید لیگ برتر فوتبال

مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران به احتمال برای یک هفته به تعویق می‌افتد.  امروز اخباری مبنی بر تمایل بیش از ۱۰ باشگاه لیگ برتری برای تعویق فصل جدید لیگ برتر فوتبال منتشر شد. علاوه بر این مساله، نکاتی وجود دارد که می‌تواند باعث تعویق هفته نخست لیگ بیست و سوم شود و مطابق اطلاعات به دست آمده فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی با درخواست این ۱۰ باشگاه لیگ برتری موافقت کرده است.

سقف بودجه باشگاه استقلال اعلام شد + سند

باشگاه استقلال فرم بودجه فصل (۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه دار، هیات مدیره و رییس مجمع این شرکت رسیده به سازمان لیگ ارسال کرد. سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: باشگاه استقلال از باشگاه‌های پرهوادار و با قدمت لیگ برتر فوتبال کشور فرم بودجه و هزینه‌های حقوق و دستمزد بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل باشگاه را به مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان تخصیص و پس از تصویب این بودجه در هیات مدیره و مجمع باشگاه طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ ارسال کرد. سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن تشکر از رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی به این باشگاه اعلام کرد که سقف بودجه آن باشگاه که فصل قبل به مقام سوم لیگ برتر رسید بدون احتساب آپشن است.

عارف غلامی با یک باشگاه خارجی قرارداد بست

مدافع فصل گذشته استقلال اعلام کرد که با یک باشگاه خارجی قرارداد امضا کرده است. عارف غلامی مدافع فصل گذشته استقلال سر مسائل مالی با این باشگاه به توافق نرسید. وی پس از مدت‌ها سکوتش را شکست و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

پشت پرده خط خوردن ستاره تیم ملی بسکتبال

لیست ۱۵ نفره تیم ملی بسکتبال ایران برای جام جهانی در حالی منتشر شد که خط خوردن نام یک ملی‌پوش، شائبه‌هایی را به همراه داشت.  روز گذشته (شنبه) ۷ مرداد ۱۴۰۲، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، لیست نهایی و مد نظر خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را در حالی اعلام کرد که خط خورذدن محمد جمشیدی، از نکات مهم این لیست بود.  

واکنش به پرداخت مالیاتش توسط پرسپولیس

سرمربی ‌سابق پرسپولیس تایید کرد که این باشگاه مالیات قرارداد او را پرداخت کرده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز اعلام کرد که این باشگاه بدهی مالیاتی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کرده و این مربی کروات دیگر مشکلی از این بابت ندارد.

باشگاه‌ها باید با صداوسیما قرارداد ببندند

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: قرار بر این شد تا باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه‌ای، با صدا و سیما قرارداد همکاری امضا کنند. منصور قنبرزاده، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه‌ای درباره صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها داشتیم که با توجه به اهمیت موضوع مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک مردان و لیگ بانوان حضور داشتند که خوشبختانه آسیب شناسی شد. دکتر زارعی، رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای هم خیلی زخمت کشیدند و از تعلیق مجوز حرفه‌ای لیگ ما جلوگیری کردند و شرایط بحرانی خارج شدیم.

اتفاق عجیب در فدراسیون جودو

دبیر فدراسیون جودو، با بیان اینکه پریچهره همچنان سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد، گفت: حضور میراسماعیلی در فدراسیون به معنای بازگشت او نیست. مجتبی قدمی در گفتگو با صلح خبر، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر بازگشت آرش میراسماعیلی به فدراسیون جودو و پایان رفع تعلیق او، اظهار کرد: وزارت ورزش هنوز چیزی در این‌باره به ما اعلام نکرده و ما تابع دستور وزارتخانه هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید