امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 240466 |
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1397 - 6:45 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر دوومیدانی‌کار معلول خوزستانی گفت: در حال حاضر رقیب خود را در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا، وزنه‌ام می‌دانم و در این رقابت‌ها به دنبال شکستن رکورد فعلی‌ام هستم. آرش سلطانی در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات پارآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: باتوجه به این‌که اردوهای ما به […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

دوومیدانی‌کار معلول خوزستانی گفت: در حال حاضر رقیب خود را در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا، وزنه‌ام می‌دانم و در این رقابت‌ها به دنبال شکستن رکورد فعلی‌ام هستم.

آرش سلطانی در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات پارآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: باتوجه به این‌که اردوهای ما به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شوند، من اکنون در شهرستان ایذه و زیرنظر مربی استانی‌ام در حال تمرین هستم. سخت تمرین می‌کنم و اکنون باتوجه به نزدیکی مسابقات، فشار تمرینات هم بیشتر شده، ضمن این‌که شرایط و امکانات تمرینی در ایذه نیز فراهم است.

وی گفت: آمادگی خوبی دارم و تلاش می‌کنم تا در جاکارتا به مدال خوشرنگی در رشته پرتاب وزنه برسم، البته باتوجه به ادغام کلاس‌ها شرایط بسیار سخت شده است و دو رقیب اصلی من در پارآسیایی، ورزشکاران ایرانی هستند.

این پرتاب‌گر خوزستانی عنوان کرد: یکی از مشکلات پیش‌رو نیز این است که مدال کاروان دو و میدانی ایران نیز باتوجه به ادغام کلاس‌های پزشکی وزرشکاران، نصف می‌شود زیرا رقبای اصلی‌مان خود ایرانی‌ها هستند. به هر حال همگی برای کسب مدال و این ‌که سه سکوی عالی نصیب ایرانی‌ها شود، تلاش می‌کنیم.

وی گفت: در حال حاضر رقیب خود را بازی‌های پارآسیایی جاکارتا وزنه‌ام می‌دانم و در جاکارتا به دنبال شکستن رکورد فعلی ام که تقریبا 10 متر است، هستم.

سلطانی در پایان عنوان کرد: تاکنون حمایت مسوولان استانی خوب بوده است و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا ورزشکاران خوزستانی در آرامش و بدون دغدغه کار کنند و بتوانند مدال‌های خوشرنگی را برای کشور و خوزستان کسب کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید