امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 513904 |
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1402 - 10:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان در چارچوب هفته اول لیگ‌ برتر فوتسال مقابل پالایش نفت بندرعباس صف‌ آرایی می‌کند. با اعلام سخنگوی دولت و تعطیلی رسمی به دلیل گرمای شدید در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه که لغو هفته‌اول لیگ برتر فوتبال کشور را در پی داشت، شایعاتی پیرامون عدم برگزاری هفته اول لیگ‌برتر فوتسال مطرح […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان در چارچوب هفته اول لیگ‌ برتر فوتسال مقابل پالایش نفت بندرعباس صف‌ آرایی می‌کند.

با اعلام سخنگوی دولت و تعطیلی رسمی به دلیل گرمای شدید در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه که لغو هفته‌اول لیگ برتر فوتبال کشور را در پی داشت، شایعاتی پیرامون عدم برگزاری هفته اول لیگ‌برتر فوتسال مطرح بود که سازمان لیگ فوتسال اعلام نمود؛ دیدارهای هفته نخست مطابق برنامه‌ اعلام شده، پیگیری خواهد شد.

در هفته نخست این رقابت‌ها، مس‌سونگون، مدافع عنوان قهرمانی، طی دیداری خانگی میزبان پالایش نفت بندرعباس خواهند بود.

مسی‌ها سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی، برای پنجمین‌بار تاجگذاری خود را تکرار کردند تا لقب پرافتخارترین تیم فوتسال ایران را کماکان یدک بکشند.

لاله‌های نارنجی آذربایجان سال گذشته علاوه بر قهرمان شدن، چندین رکورد را نیز جابه‌جا کردند تا بیشترین تعداد گل زده، بیشترین تعداد پیروزی، کم‌ترین تعداد شکست، تنها تیم بدون مساوی، بیشترین تفاضل گل از آن مسی‌ها شود.

لاله های نارنجی آذربایجان دو ماه قبل از آغاز لیگ‌برتر تمرینات خود را آغاز کردند و با برگزاری چند دیدار دوستانه و اردوی چند روزه در تهران خود را برای فصل جدید رقابت ها آماده کرده‌اند.

در آن سمت زمین نیز بندرعباسی‌ها اردوی چند روزه‌ای را در پایتخت برگزار کردند و از این رو هر دوتیم پروسه‌ی خوبی را برای آماده‌سازی‌ خود طی کرده‌اند.

رقیب اصلی مس‌سونگون، گیتی پسند اصفهان است که برای درآوردن جام از دست لاله‌های نارنجی دندان تیز کرده و در گام نخست میهمان گهرزمین سیرجان خواهد بود.

از طرفی تیم پالایش نفت بندرعباس که سال گذشته با نام صنایع پشتیان هرمزگان در رقابت‌ها حضور داشت با تیمی تشکیل یافته از مهره‌های عمدتاً بومی در اولین دیدار میهمان مدافع عنوان قهرمان است.

بازی‌ رفت و برگشت دوتیم در فصل گذشته به ترتیب با برتری هفت بر چهار و پنج بر سه مس‌سونگون همراه بود.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور و هادی بزوال در این مسابقه به دنبال شروعی پرقدرت برای فصل جدید رقابت‌ها خواهند بود و باید دید که در نهایت نتیجه این دیدار چگونه رقم می‌خورد.

به گزارش صلح خبر، دوتیم مس‌سونگون ورزقان و پالایش نفت بندرعباس از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۳ مردادماه در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید