امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 531475 |
تاریخ انتشار : 03 دی 1402 - 19:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با ذوب آهن برای ما حیاتی است و ذوب‌آهن اصفهان هم برای بردن بازی می کند. به گزارش صلح خبر، عبدالله ویسی یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: برد استقلال خوزستان را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم […]

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با ذوب آهن برای ما حیاتی است و ذوب‌آهن اصفهان هم برای بردن بازی می کند.

به گزارش صلح خبر، عبدالله ویسی یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: برد استقلال خوزستان را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم‌های خوزستانی با بردهای‌شان مردم را خوشحال کنند.

او افزود: ذوب آهن اصفهان تیم منظمی است و سابقه بازی در باشگاه‌های آسیا را دارد و بسیار با تجربه است. این تیم هر سال خوب بوده و امسال بهتر از سال پیش است.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: اگر توانی که هفته قبل در زمین گذاشتیم را در بازی فردا بگذاریم، بازی را خواهیم برد و مردم آبادان را خوشحال می‌کنیم.

ویسی ادامه داد: این بازی برای ما حیاتی است و ذوب‌آهن اصفهان هم برای بردن بازی می‌کند و می‌خواهند جز پنج تیم بالای جدول باشند.

وی افزود: اگر ببریم تا رتبه دهم جدول بالا می‌آییم که جای امنی برای نیم فصل است و مردم و مسئولان و بازیکنان به راحتی به نیم فصل و استراحت می‌روند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در لیگ ایران ۶ تیم پایین جدول برای نیفتادن می‌جنگند و ماهم بالاتر از همه این تیم‌ها هستیم. ما فردا پلن یک و دو نداریم، بلکه برای بردن بازی می‌کنیم تا بتوانیم رتبه خود را در جدول ارتقاء دهیم و تثبیت کنیم.

ویسی عنوان کرد: ذوب آهن اصفهان تیم بسیار خطرناکی است و برای بردن بازی می‌کنند و ما این خطر را احساس کرده‌ایم و با احساس خطر بازی می‌کنیم.

او افزود: برای بازی فردا از سوت آغاز تا پایان باید تمرکز داشته باشیم و با برنامه بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: اگر سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم با اعتماد به نفس بیش‌تری به سراغ تیم تراکتور تبریز خواهیم رفت.

ویسی درباره رفتار تماشاگران نسبت به خودش، گفت: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقی در استادیوم نباشیم زیرا در شأن مردم خوزستان نیست.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به  این سوال که آیا ادامه نیم فصل با شما خواهد بود؟ عنوان کرد: من متاسفم بابت این سوال. باید جوابی بدهم که مردم بدانند. این‌قدر که رسانه دنبال رفتن و نرفتن من بود، اگر به دنبال حل مسائل و مشکلات صنعت نفت آبادان بود تا الان همه مشکلات حل بود. در بازی هفته قبل به خبرنگار قزوین زنگ زدند که این سوال را از ویسی بپرس که می‌ماند یا می‌رود.

وی افزود: من تحت پوشش قرارداد هستم و تا پایان نیم فصل هستم و پس از آن تصمیم‌گیری با باشگاه است. دوست دارم با تمام وجود در خدمت مردم آبادان باشم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید