امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 321680 |
تاریخ انتشار : 21 آبان 1398 - 23:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد یک پیشکسوت قرآنی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کنونی مؤسسات قرآنی این استان نگران کننده است. “حسین علی‌نسب”، روز سه شنبه، ۲۱ آبان ماه در بازدید از غرفه صلح خبر در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، افزود: دوره تخصصی قرائت، دوره تربیت […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد یک پیشکسوت قرآنی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کنونی مؤسسات قرآنی این استان نگران کننده است.

“حسین علی‌نسب”، روز سه شنبه، ۲۱ آبان ماه در بازدید از غرفه صلح خبر در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، افزود: دوره تخصصی قرائت، دوره تربیت معلم قرآن در سپاه، دوره تربیت کادر متخصص نیروی انتظامی و کلاس‌های حفظ در خانه قرآنی در شهرک جهاد یاسوج از برنامه‌های اجرایی بنده است.

وی با اشاره به وجود ۷۰۰ خانه قرآنی روستایی و شهری در سطح استان، اظهارکرد: از این تعداد بیش از ۲۵۰ خانه قرآن به طور رسمی فعال هستند.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود بیش از ۱۰ نفر ابتهال‌خوان در این استان،‌ اضافه کرد: این افراد به صورت مستمر کار نمی‌کنند و تنها در مسابقات شرکت دارند.

رئیس سابق اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی مؤسسات قرآنی استان، اعلام نمود: دولت باید تمامی برنامه‌های قرآنی را به مؤسسات واگذار کند و همچنین آموزش و پرورش مؤسسات را در شیفت مخالف مدارس و ساختمان‌های خالی مکان دهد.

به گزارش صلح خبر، علی‌نسب نبود مدیریت واحد را از جمله مشکلات مؤسسات قرآنی برشمرد و تصریح کرد: در صورت تحقق این موضوع، از پراکندگی اعتباری جلوگیری می‌شود و مجلس برای برنامه‌های قرآنی، اعتبار خاص در نظر می‌گیرد.

وی اعلام نمود: متاسفانه هیچ خیر قرآنی در این استان وجود ندارد، لازم است خیران در این زمینه ورود کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید