امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 89393 |
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1395 - 13:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سیاست > مجلس – عصرایران نوشت:عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از عملکرد سه ساله دولت یازدهم گفت: دولت مشکلات زیادی داشت و ما نمی‌توانیم منکر این باشیم، زیرا دولت در شرایط سختی مسئولیت را به عهده گرفت. وزیر رفاه دولت احمدی نژاد با اشاره به توفيقات دولت در مهار تورم […]

سیاست > مجلس – عصرایران نوشت:عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از عملکرد سه ساله دولت یازدهم گفت: دولت مشکلات زیادی داشت و ما نمی‌توانیم منکر این باشیم، زیرا دولت در شرایط سختی مسئولیت را به عهده گرفت.

وزیر رفاه دولت احمدی نژاد با اشاره به توفيقات دولت در مهار تورم اظهار كرد: دولت یازدهم به خوبي توانست تورم را مهار كند و در زمينه سياست خارجي جدا از عهد شكني‌‎هايی كه دشمن اصلي با ما دارد د توانست حركت‌های مثبتي در سياست خارجي انجام دهد.

مصري با بيان اينكه دولت مدت زيادي از عمر و وقت خود را براي پيوند با کشورهای خارجی صرف كرد و نتوانست اين موضوع را از دستور خارج كند خاطر نشان کرد: همه دولت بحث سياست خارجي مي‌كردند درصورتي كه يک نفر بايد به عنوان وزير امور خارجه به دنبال بحث سياست خارجي باشد و بقيه بايد به امورهای داخلي مي‌پرداختند .

نماینده دوره‌های نهم و دهم مجلس ادامه داد: دولت در بحث ركود توفيقي نداشت و همچنان ركود بر بازار حاكم است و بحث بيكاري به عنوان معضل جدي است كه هر روز نيز اين مسئله براي جوانان جوياي كار سخت تر مي‌شود. بازار و بازاری‌ها هنوز در بهت و شوك هستند و نمي دانند كه بايد تصميم بگيرند و يا نگيرند با بازاری‎‌ها كه صحبت مي‌كنيم مي‌بينيم به دليل بي اطلاعي از اينكه دولت در رابطه با اقتصاد چه برنامه‌اي دارد يك نوع ركود و يا خمودگي در بازار حاكم شده است و اين شامل بازار مالي ،مسكن ،بورس و توليدات داخلي را شامل مي شود.

اين نماينده اصولگرايي مجلس دهم گفت: اگر فكري به حال ركود نشود قاعدتا توليد رونق نمي گيرد و اگر توليد رونق نگيرد اشتغالي نيز صورت نمي‌گيرد كه البته ما اميدواريم دولت در مدت باقيمانده به وضعيت اقتصاد بيشتر توجه كند و بحث هاي سياست خارجي را به وزير امور خارجه بسپارد و اگر خيري براي ما دارد يا ندارد ما از آن گذشته‌ايم، ما كه تعهدات‌مان را نسبت به هسته ‌اي انجام داده‌ايم و چيزي نيست كه انجام نداده باشيم و بر عکس ما طرف مقابل وعده‌های خود را انجام نداده است .

اين وزير دولت احمدي ن‍‍ژاد گفت :طبيعتا همه دولتمردان از آقاي ريس جمهور تا وزراء و معاونين همه علاقه مند هستند كه كاري انجام دهند اما دولت يازدهم هنوز يك استراتژي خاصي به ارائه نداده است كه بگويد استراتژي من اين است.

مصري خاطرنشان كرد: هرچه دولت موفق باشد براي مردم آسایش بيشتري خواهد داشت و براي اين دولت دعا مي‌كنيم و علاقه‌مند هستم. به نظر ما دولت هنوز نمي‌داند از لحاظ اقتصادي چه كاري انجام دهد.

216216

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید