امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 531468 |
تاریخ انتشار : 03 دی 1402 - 18:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/سمنان استاندار سمنان گفت: جامعه ورزش و جوانان به‌واسطه گستره وسیع مخاطبان رشته‌های گوناگون ورزشی و حضور جوانان وجوانان و اقشار مختلف مردم در تشکل‌ها و حوزه‌های ورزشی، می‌تواند در بحث تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، نقش‌آفرینی موثری داشته باشد. سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ در نشست […]

صلح خبر/سمنان استاندار سمنان گفت: جامعه ورزش و جوانان به‌واسطه گستره وسیع مخاطبان رشته‌های گوناگون ورزشی و حضور جوانان وجوانان و اقشار مختلف مردم در تشکل‌ها و حوزه‌های ورزشی، می‌تواند در بحث تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ در نشست تبیینی با محوریت انتخابات با حضور ۱۲۰ نفر از روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استان اظهار کرد: مهمترین نهاد در ایجاد نشاط اجتماعی، مجموعه ورزش و جوانان است، چرا که مجموعه مخاطب و هدف ورزش و جوانان گروهی از افرادی است که همواره به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی هستند.

وی افزود: ورزش در بحث هویت‌آفرینی و افتخار آفرینی ملی و همچنین کاهش التهاب و نگرانی از سطح جامعه نقش بسزایی دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: توجه به بحث ورزش‌های همگانی به واسطه در دسترس بودن و هزینه کم و همچنین توسعه ورزش‌های بومی و محلی می‌تواند در راستای افزایش شادابی و نشاط افراد جامعه موثر باشد.

استاندار سمنان بیان کرد: منش، اخلاق و بزرگواری مردم استان و بویژه جامعه ورزشکاران استان سبب شده است تا حتی کمترین حاشیه ممکن در حوزه ورزش و جوانان در استان سمنان وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: وجود ظرفیت ارزشمند و غنی در حوزه ورزش و جوانان استان با گستره وسیع مخاطبان و جامعه هدف بزرگ، می‌تواند با استفاده از نشاط و شادابی موجود در این بخش در امر انتخابات نیز نقش آفرینی مطلوب داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان ، بهترین و بزرگترین‌ زنجیره ارتباطی را در کف جامعه با اقشار مختلف مردم دارد، لذا می‌توان با استفاده از این ظرفیت طی برگزاری نشست‌های تبیینی در عمل به تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات، بهره برداری مناسب به عمل آورد.

به گزارش صلح خبر- در حاشیه این نشست از پوستر نخستین جشنواره رسانه و ورزش همگانی با حضور هاشمی ، استاندار سمنان رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید