امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 512939 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1402 - 15:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/زنجان رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: باید در ورزش همگانی کل جامعه را ببینیم، ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می‌کند و در سلامت اجتماعی تاثیرگذار است. علی خلیلی پیش از ظهر امروز (۴ مردادماه) در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان، اظهار کرد: قانون به اندازه کافی برای […]

صلح خبر/زنجان رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: باید در ورزش همگانی کل جامعه را ببینیم، ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می‌کند و در سلامت اجتماعی تاثیرگذار است.

علی خلیلی پیش از ظهر امروز (۴ مردادماه) در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان، اظهار کرد: قانون به اندازه کافی برای توسعه ورزش همگانی تدوین شده و در حال حاضر آن‌چیزی که نیاز داریم عزم همگانی در این حوزه است.

وی افزود: باید در ورزش همگانی کل جامعه را ببینیم؛ ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می‌کند و ورزش همگانی در سلامت اجتماعی تاثیرگذار است؛ خانواده محور بودن ورزش همگانی تاثیر بسزایی در سلامت اجتماعی و رشد و پرورش آینده‌سازان کشور دارد و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه برای سوق دادن مردم به سمت ورزش همگانی برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی مختلف از جمله مینی‌فوتبال، ورزش کارکنان دولت به شکل کشوری و … اجرا می‌شود، تصریح کرد: مردم از طریق ورزش می‌توانند زندگی خوبی داشته باشند؛ زنجان در ورزش نیز سرآمد بوده و مردم آن اعتقاد به ورزش دارند.

در ادامه، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش همگانی یعنی پرداختن مردم به ورزش به سهولت که در این راستا فدراسیون و به تبع آن استان‌ها، شعاری که درباره ورزش همگانی سرلوحه کار خود قرار داده‌اند این است که ورزش برای همه است و سعی در فرهنگ‌سازی این شعار در جامعه داریم که اثرات این عمل ایجاد شور و نشاط و سلامتی در جامعه است.

جواد بازرگان با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه کنونی، فراگیر کردن ورزش در جامعه است، عنوان کرد: ورزش همگانی می‌تواند به عنوان یک واکسن، بسیاری از بیماری‌های اجتماعی را ترمیم کند، اگر بتوانیم فضای ورزش را در بین مردم توسعه دهیم بسیاری از معضلات اجتماعی از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه براساس آمار بهداشت جهانی یک سوم مرگ‌ومیرها در جامعه ناشی از بیمارهای قلبی است، خاطرنشان کرد: رسالتی که در حوزه ورزش همگانی داریم رسالت سنگینی است و کارکردی که ورزش و تربیت بدنی در جامعه دارد، می‌تواند جریان‌ساز در جامعه باشد.

به گزارش صلح خبر، محمدکریم رحیمی‌زاده تنها کاندیدای این انتخابات با کسب ۱۹ رأی از ۲۲ رأی مأخوذه توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیئت ورزش‌های همگانی استان را به عهده بگیرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید