امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 464163 |
تاریخ انتشار : 17 فروردین 1401 - 0:54 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی پادگان فرجوانی و زندان الحدید برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، گفت: حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد که با جمع‌آوری این افراد بخش عمده‌ای از امنیت خوزستان برقرار می‌شود. صادق خلیلیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دادگستری خوزستان و دادستان مرکز استان که امروز […]

صلح خبر/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی پادگان فرجوانی و زندان الحدید برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، گفت: حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد که با جمع‌آوری این افراد بخش عمده‌ای از امنیت خوزستان برقرار می‌شود.

صادق خلیلیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دادگستری خوزستان و دادستان مرکز استان که امروز (۱۶ فروردین‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: با توجه به نقش خوزستان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این استان دارای جایگاه ویژه‌ای است. اکنون نیز خوزستان دومین استان از نظر تولید ناخالص ملی و تامین‌کننده ۴۰ درصد از منابع بودجه عمومی کشور است.
به گزارش صلح خبر، وی با اشاره به مشکلات خوزستان در سال‌های گذشته افزود: از بدو آغاز به کار، این دولت انقلابی اقدامات خوبی در خوزستان سازمان‌دهی کرده است؛ اجرای شبکه دفع فاضلاب شهری، هدایت آب‌های سطحی و تأمین آب شرب به خصوص در حوزه طرح غدیر در شش ماه اخیر برخی از اقدامات انجام شده هستند.
استاندار خوزستان بیان کرد: ضد انقلابیون در حال سوءاستفاده از مسائل شرکت هفت تپه بودند و این مساله در حال پیدا کردن ابعاد جهانی بود که با تصمیم مشترک دولت و قوه قضائیه هفت تپه نجات پیدا کرد و اکنون این شرکت در مسیر درست قرار دارد و امیدواریم در دو سه سال آینده به سودآوری برسد.
وی افزود: اختصاص ۳۶ هزار میلیارد تومان به خوزستان در قالب مصوبات سفر هیات دولت، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه‌گذاری و ۸ هزار میلیارد تومان نیز برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان از دیگر اقدامات این دولت انقلابی برای خوزستان است.
استاندار خوزستان با تاکید بر هم‌افزایی برای تحقق اهداف والای نظام مقدس اسلامی گفت: در ابعاد مختلف شاهد هم‌افزایی در خوزستان بودیم؛ با اقدامات انجام شده در موضوع منطقه پتک نزاع شش ساله به صلح منجر شد. در زمینه مبارزه با قاچاق سلاح و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، مبارزه با اشرار، دستگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر از ۳ هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضایی، انتظامی و امنیتی انجام شده در خوزستان است.
وی با اشاره به پیش‌بینی پادگان فرجوانی و زندان الحدید برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، افزود: حدود ۳ هزار معتاد متجاهر در خوزستان وجود دارد که با جمع‌آوری این افراد بخش عمده‌ای از امنیت خوزستان برقرار می‌شود.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید