امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 479277 |
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1401 - 12:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان مسئول کمیته آموزش هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: وبینار “تمرینات معلق” ویژه مربیان ورزش‌های همگانی کشور به میزبانی همدان برگزار شد. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی ورزش‌های همگانی همدان، علیرضا نوروزی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این وبینار، ۴۹ مربی از استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، […]

صلح خبر/همدان مسئول کمیته آموزش هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: وبینار “تمرینات معلق” ویژه مربیان ورزش‌های همگانی کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی ورزش‌های همگانی همدان، علیرضا نوروزی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این وبینار، ۴۹ مربی از استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، خوزستان، کردستان، همدان، مرکزی، اردبیل و آذربایجان شرقی حضور داشتند.

وی افزود: تدریس این وبینار آموزشی را سمیه غلامی مدرس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور برعهده داشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: تمرینات معلق مجموعه‌ای خاص از تمرینات قدرتی است که بر اساس وزن بدن شخص انجام می‌گیرد.

وی مطرح کرد: این رشته ورزشی نسبت به ورزش‌های رایج و متدوال از این‌نظر متمایز است که دست و پاهای ورزشکار اغلب به کمک اتصال به تکیه گاه پشتیبانی می‌شود و این در حالیست که طرف مقابل بدن با زمین در ارتباط است.

مسئول کمیته آموزش هیات ورزش‌های همگانی همدان در پایان گفت: تمرینات معلق در قالب فعالیت قدرتی، استقامتی، تعادلی و هماهنگی عضلات، انعطاف پذیری، قدرت و پایداری و هماهنگی عضلات میان تنه به طور همزمان در طیف وسیعی از استقامت ارائه می‌شود.

مفهوم و ایده اصلی این نوع از تمرین مفهومی قدیمی است که برای تمرین و تقویت عضلات از آن استفاده می‌شود.

در اوایل قرن ۲۱ این مفهوم توسط یکی از نظامیان سابق ارتش امریکا گسترش یافت و وسیله‌ای قابل حمل و استفاده در فضاهای مختلف به شکل تجاری تولید شد.

این وسیله تمرینی امروزه در برنامه‌های مختلف آمادگی جسمانی و آماده‌سازی ورزشکاران مختلف گنجانده می‌شود و بعضاً در بسیاری از موارد به عنوان TRX شناخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید