امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 533650 |
تاریخ انتشار : 30 دی 1402 - 16:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی مس سونگون گفت: هواداران مشهدی برنده اصلی بازی فرش‌آرا و مس بودند. حمید بی‌غم در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص تساوی ۴ بر ۴ مس سونگون برابر فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: جو سالن شهید بهشتی مشهد همانند گذشته در این دیدار نیز پرشور […]

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی مس سونگون گفت: هواداران مشهدی برنده اصلی بازی فرش‌آرا و مس بودند.

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص تساوی ۴ بر ۴ مس سونگون برابر فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: جو سالن شهید بهشتی مشهد همانند گذشته در این دیدار نیز پرشور و پرهیجان بود. به هواداران مشهدی تبریک می‌گویم که فوتسال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودند و برنده بازی امروز هواداران مشهدی بودند.

وی یادآور شد: بازی خوبی از هر دو تیم به لحاظ فنی شاهد بودیم. هر دو تیم نمایش درخشانی داشته و بازی تماشاگرپسندانه‌ای ارائه کردند.

بی‌غم عنوان کرد: بازیکنان جوان و باتجربه ما در کنار یکدیگر عملکرد خوبی داشتند و توانستند نتیجه خوبی در این بازی رقم بزنند.

وی در خصوص عملکرد داوری خاطرنشان کرد: داوری در این دیدار هیچ مشکلی نداشت و تمام سوت‌هایش کاملا درست بود.

سرمربی مس سونگون در مورد ادامه روند تیمش در لیگ برتر گفت: به نتایج رقبای خود اهمیتی نمی‌دهیم و توجه ما به عملکرد خودمان در لیگ برتر است تا به آن جایگاهی که شایسته آن هستیم دست یابیم.

سرمربی مشهدی مس سونگون که سابقه قهرمانی به همراه مس را در کارنامه دارد، به دلیل نتایج ضعیف اسماعیل ‌تقی‌پور، پیش از تقابل این تیم با فرش‌آرا مجددا هدایت مس را برعهده گرفت.

تقی‌پور به دلیل اختلاف ۱۲ امتیازی با گیتی‌پسند و از دست رفتن امیدهای این تیم برای قهرمانی از هدایت مس برکنار شد. بی‌غم نیز در اولین دیدار رسمی خود، در مشهد به تساوی مقابل فرش‌آرا رضایت داد تا فاصله تیمش با صدرجدول به ۱۴ امتیاز افزایش یابد. مس سونگون در حال حاضر با ۴۴ امتیاز در رده دوم و گیتی‌پسند با ۵۸ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید