امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 53326 |
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1394 - 10:44 | ارسال توسط :
4
4
ارسال به دوستان
پ

ایسنا نوشت: مشاور بشار اسد تاکید کرد دمشق با پیشروی یگان‌های مدافع خلق کرد در شمال سوریه مشکلی ندارد. مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد با اشاره به وجود همکاری‌ها میان دولت سوریه با کردها در عملیات‌های نظامی شمال این کشور تاکید کرد دمشق با پیشروی یگان‌های مدافع خلق کرد در شمال سوریه مشکلی ندارد. […]

ایسنا نوشت: مشاور بشار اسد تاکید کرد دمشق با پیشروی یگان‌های مدافع خلق کرد در شمال سوریه مشکلی ندارد.

مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد با اشاره به وجود همکاری‌ها میان دولت سوریه با کردها در عملیات‌های نظامی شمال این کشور تاکید کرد دمشق با پیشروی یگان‌های مدافع خلق کرد در شمال سوریه مشکلی ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگو با شبکه خبری “روسیا الیوم” اظهار داشت: اعضای حزب اتحاد دموکراتیک، سوری‌هایی هستند که با همکاری ارتش سوریه، جنگنده‌های روسی و نیروهای دفاع مردمی در راستای آزادسازی اراضی سوریه تلاش می‌کنند.

شعبان افزود: مشکلی برای دولت دمشق در این مورد وجود ندارد، زیرا مساله مهم وحدت اراضی و اتحاد مردم سوریه است.

مشاور اسد در ادامه این گفت‌وگو اظهار داشت: تنها کردها نیستند که در کنار ارتش با تروریسم مبارزه می‌کنند، بلکه اعراب، سریانی‌ها، قبائل و نیروهای دفاع مردمی و نیز تمامی گروه‌های مردم سوریه در نبرد علیه تروریسم شرکت دارند.

نیروهای دموکرات سوریه -که یگان‌های مدافع خلق کرد اساس آن را تشکیل می‌دهند- دو هفته قبل عملیات نظامی را در حومه شمالی حلب علیه نیروهای مخالف سوری آغاز کردند و توانستند به پیشروی‌های چشمگیری دست یابند.

یگان‌های مدافع خلق کرد در این عملیات موفق شدند کنترل تعدادی از مناطق واقع در جنوب و جنوب غرب شهر اعزاز و در راس آنها شهرک منغ و فرودگاه نظامی مجاور آن و شهر تل رفعت را به دست بگیرند.

همچنین یگان‌های مدافع خلق کرد اخیرا در شهر حلب که با پیشروی ارتش تحت محاصره قرار گرفته حملاتی را علیه گروه‌های شورشیان سوری آغاز کرده‌اند.

5252

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 4
    1. نویسنده :کسری

      اصلن جالب نبود

    1. نویسنده :کسری

      اصلن جالب نبود

    1. نویسنده :چهارسو

      سپاسگزار

    1. نویسنده :چهارسو

      سپاسگزار