امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 215132 |
تاریخ انتشار : 13 دی 1396 - 11:21 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ همرزم شهيد حججي را در وطن شهيد کردند به گزارش صلح خبر؛ جوان در صفحه اول روزنامه امروز چهارشنبه، 13 دی خود نوشت: همرزم شهيد حججي را در وطن شهيد کردند     شهيد سجاد شاه سنايي مدافع حرم و همرزم شهيد حججي با تير مستقيم مزدوران غرب و سعودي […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛

همرزم شهيد حججي را در وطن شهيد کردند

به گزارش صلح خبر؛ جوان در صفحه اول روزنامه امروز چهارشنبه، 13 دی خود نوشت: همرزم شهيد حججي را در وطن شهيد کردند

 

همرزم شهيد حججي را در وطن شهيد کردند

 

شهيد سجاد شاه سنايي مدافع حرم و همرزم شهيد حججي با تير مستقيم مزدوران غرب و سعودي اين بار نه در حرم كه در حريم و وطن خود به شهادت رسيد. اغتشاشگران كه با اسلحه شكاري وارد تجمعات مردمي در كهريزسنگ نجف‌آباد شده بودند، سجاد را كه پدر دو فرزند 2 و 5 ساله است، به همراه چند پاسدار ديگر از نيروهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هدف گرفتند كه سجاد شاه‌سنايي به شهادت رسيد و چند نفر ديگر زخمي شدند. ديروز رئيس‌جمهور كشورمان گفت كه امريكا و مزدوران عرب منطقه‌اي‌اش از پيشرفت‌هاي ايران در سال‌هاي اخير و پيروزي‌هاي سياسي و نظامي ما در منطقه و وحدت ملي ايرانيان و انتخابات باشكوه ايران و نيز از همه موفقيت‌هاي ايران اسلامي در سال‌هاي اخير عصباني شده‌اند و اين عصبانيت خود را مي‌خواهند به گونه‌اي تلافي كنند كه اين بار اين كار را با هدايت اغتشاشگران و اخلالگران در امنيت عمومي روزهاي اخير انجام دادند.

در ناآرامي‌هاي روزهاي اخير، اغتشاشگران فقط در چند شهر دست به اسلحه بردند و به سمت مردم و نيروهاي نظامي شليك كردند. در يك شهر نيز با به دست گرفتن كنترل خودروي آتش‌نشاني و رها كردن آن به سمت خودروي پرايد، سرنشينان آن را كه يك پدر و پسر بودند، مظلومانه كشتند.  خون اين شهروندان ايراني به دست كساني به زمين مي‌ريزد كه رفتار‌ اغتشاشگرانه آنها با اشتهاي فراوان در شبكه‌هاي العربيه سعودي و شبكه ملكه انگلستان با تصاوير و گزارش‌هاي مشابه كه دروغ و اغراق دو ركن اصلي آن است، پوشش خبري داده مي‌شود. شبكه ملكه (بي‌بي‌سي) در همين مورد خودروي آتش‌نشاني بدون اشاره به ربودن خودرو به دست اغتشاشگران و خلاص كردن دنده آن روي پل، گزارش كرد كه «چند نفر هم در برخورد خودروي آتش‌نشاني با يك پرايد كشته شدند(!)» رهبر انقلاب ديروز فرمودند كه «دشمنان با پول، سلاح و سياست خود عليه ملت ايران هم‌پيمان شده‌اند. » هم‌پيماني بي‌بي‌سي با العربيه و توئيت‌هاي ترامپ و شبكه‌هاي صهيونيستي، نماد همين هم‌پيماني است.

براي وهابيون سعودي، دشمني با ملت ايران يك تجربه چند‌ده‌ساله و براي صهيونيست‌ها تجربه‌اي طولاني‌تر و براي امريكايي‌ها، تجربه‌اي يكصد ساله است اما براي خبرنگاران، مجريان و كارشناسان ايراني بي‌بي‌سي كه در همين سال‌هاي اخير جيره‌خوار ملكه انگليس شده‌اند، ننگي است كه تا ابد از دامان به لجن كشيده آنها پاك نخواهد شد.

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید