امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 72818 |
تاریخ انتشار : 06 فروردین 1395 - 16:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری – در آستانه اتمام تعطیلات رسمی نوروزی و با توجه به پایان موج اول سفرها هموطنان و ارزیابی‌های به عمل آمده از خدمات ارائه شده، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اطلاعیه‌ای درباره هشدارهای پایان موج اول سفرها در کشور صادر کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این اطلاعیه آماده است؛از […]

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری – در آستانه اتمام تعطیلات رسمی نوروزی و با توجه به پایان موج اول سفرها هموطنان و ارزیابی‌های به عمل آمده از خدمات ارائه شده، دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اطلاعیه‌ای درباره هشدارهای پایان موج اول سفرها در کشور صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این اطلاعیه آماده است؛
از دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می‌شود بر نحوه خدمات رسانی تمام پایانه‌های حمل و نقل، شرکت‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین راهی و پایگاه‌های امدادی هلال احمر نظارت دقیق بعمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز می‌گردند فراهم شود.

آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استانها در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر در حد مطلوبی ارزیابی می‌شود و لازم است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را با قوت فعلی حفظ شود.

باتوجه به تمرکز و تردد پرحجم مسافران در برخی شهرها و مقاصد رایج گردشگری و نظر به وجود جاذبه‌های دیدنی در سراسر میهن اسلامی، توصیه می‌شود برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم در خصوص معرفی مناطق کمتر دیده شده و توزیع منطقی سفر در سراسر کشور مد نظر قرار گیرد.

ضمن بررسی شکایات و انتقادات واصله در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری برنامه ریزی لازم برای رفع نواقص و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در دستور کار قرار گیرد.

در این راستا سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره 09629 و سامانه اطلاع رسانی پیامکی جاذبه‌های گردشگری با شماره 7070 در خدمت مسافران است.

47237

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید