امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 219430 |
تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 - 11:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی تیم ملی کاراته گفت: صالح اباذری و هامون درفشی‌پور به دلیل کسب مدال برنز در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) معاف شدند. به گزارش صلح خبر، سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان به سایت فدراسیون کاراته گفت: همان‌گونه […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: صالح اباذری و هامون درفشی‌پور به دلیل کسب مدال برنز در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) معاف شدند.

به گزارش صلح خبر، سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان به سایت فدراسیون کاراته گفت: همان‌گونه که پیش‌تر هم اعلام کرده بودیم، مدال‌آوران انفرادی در بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های جهانی و مسابقات آسیایی از شرکت در رقابت‌های انتخابی معاف هستند.

او افزود: هامون درفشی‌پور و صالح اباذری ۲ کاراته‌کایی که به دلیل عملکرد خوبی که در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه داشتند به جمع ۷ نفری که از شرکت در رقابت انتخابی معاف هستند، اضافه شدند.

هروی گفت: در وزن ۵۵- کیلوگرم مجید حسن‌نیا، در وزن ۶۰- کیلوگرم امیر مهدی‌زاده، در وزن ۶۷- کیلوگرم هامون درفشی‌پور، در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری، در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب و مهدی خدابخشی و در وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری از حضور در انتخابی معاف هستند.

رقابت قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در سنندج کردستان با شرکت مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا تیرماه در امان اردن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید