امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 247720 |
تاریخ انتشار : 18 دی 1397 - 23:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، امیر دریابان شهرام ایرانی شامگاه سه‌شنبه در نشستی تحت عنوان برادری ارتش و سپاه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به میزبانی تالار همایش‌های دانشگاه دامغان بابیان اینکه دشمن از وجود تجهیزات نظامی به‌روز و ساخته‌شده به دست جوانان این مرزوبوم ترس و وحشت دارد، […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، امیر دریابان شهرام ایرانی شامگاه سه‌شنبه در نشستی تحت عنوان برادری ارتش و سپاه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به میزبانی تالار همایش‌های دانشگاه دامغان بابیان اینکه دشمن از وجود تجهیزات نظامی به‌روز و ساخته‌شده به دست جوانان این مرزوبوم ترس و وحشت دارد، ابراز داشت: به همین علت است دشمن هیچگاه توان رویا رویی با ملت ایران را هرگز ندارد.

وی بابیان اینکه ارتش و سپاه دو برادر و بازوان قدرتمند نظام هستند و در راستای دفاع از کشور در برابر دشمنان مبارزه می‌کنند، اضافه کرد: ارتش و سپاه تابع دستور فرمانده معظم کل قوا هستند و منویات معظم له را جامع عمل می‌پوشانند.

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش، ابراز داشت: توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نشان از باور توان علمی و جوانان این مرزوبوم است که به رخ جهانیان و به‌ویژه دشمنان کشیده می‌شود.

ایرانی بابیان اینکه نیروهای مسلح ایران همواره در تحریم بوده‌اند و این موضوع چیزی جدید نیست، تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما دشمن را زمین‌گیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت ناوشکن جماران و سهند از اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر می‌دهد، اظهار داشت: ساخت این دو ناوشکن از موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش است که با استفاده از توان و تخصص داخلی اقیانوس‌ها را طی کرده و در دل دشمنان می‌رویم و آنان را در عمل انجام‌شده قرار می‌دهیم.

جانشین معاون آموزش نیروی دریایی ارتش در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حالی ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد که دشمن تمام تلاشش را برای کم‌اهمیت جلوه دادن این اقتدار به کار گرفته تا مانع برگزاری این جشن شوند و ما موظفیم با حضور شکوهمند خود این جشن را برگزار و بار دیگر عزت و اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم.

ایرانی یادآور شد: ملت ایران با داشتن بیشینه و ریشه تاریخی باید در کنار هم قرار گیرند و با اتحاد این بار نیز دشمن را در انجام توطئه‌ها ناکام بگذاریم.

گفتنی است این نشست از سوی بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و کانون دانشگاهیان ایران اسلامی برگزار شد.

کد خبر 4507910

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید