امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 204058 |
تاریخ انتشار : 15 آبان 1396 - 15:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر مشاور فرهنگی رییس‌جمهور در کانال تلگرامی خود درباره آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد نوشت: مواضع سالهای اخیر ایشان در بسیاری موارد با اصلاح اطلاعات ورودی قابل تصحیح بوده است. به گزارش صلح خبر در متن نوشته شده توسط حسام الدین آشنا می‌خوانیم: «مصاحبه آیت الله علم الهدی با ضمیمه […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

مراسم یادبود همسر آیت‌الله علم الهدی

مشاور فرهنگی رییس‌جمهور در کانال تلگرامی خود درباره آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد نوشت: مواضع سالهای اخیر ایشان در بسیاری موارد با اصلاح اطلاعات ورودی قابل تصحیح بوده است.

به گزارش صلح خبر در متن نوشته شده توسط حسام الدین آشنا می‌خوانیم:

«مصاحبه آیت الله علم الهدی با ضمیمه روزنامه قدس برای نسل جدید مهم است. به شخصه از دوران دانشجویی تا کنون با بسیاری نظرات و اقدامات ایشان صریحا مخالفت کرده ام اما نمی‌توانم امروز ایشان را به دیروزشان تسری دهم. چرا که نسلهای اولیه دانشگاه امام صادق ع تربیت شده فرهنگ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آزاد اندیشی و دوراندیشی حضرات مهدوی، باقری و علم الهدی هستند. او در دوران معاونت آموزشی دانشگاه امام صادق علیه السلام  برجسته ترین استادان معارف اسلامی و علوم انسانی و اجتماعی کشور را فارغ از گرایشهای شخصی و تنها به شرط التزام به ادب علمی و حرمت دینی کنار هم آورد و به جای حذف استادان، دانشجویان را در برابر مواجهه با اندیشه‌های رقیب توانمند و واکسینه کرد و به همین دلیل همواره  مورد احترام تمام استادان  و دانشجویان بود. مواضع سالهای اخیر ایشان در بسیاری موارد با اصلاح اطلاعات ورودی قابل تصحیح بوده است.»

انتهای پیام

منبع : صلح خبر

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید