امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 486298 |
تاریخ انتشار : 04 آبان 1401 - 18:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند امکانات زمین فوتبال ندارد و در این زمینه ضعیف‌ترین شهرستان همدان است. سلیمان جوانمردی چهارشنبه ۴ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان نهاوند در زمینه امکانات زمین فوتبال ضعیف‌ترین شهرستان استان همدان است و زمین فوتبال شهید سلیمانی تنها زمین فوتبال این […]

صلح خبر/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند امکانات زمین فوتبال ندارد و در این زمینه ضعیف‌ترین شهرستان همدان است.

سلیمان جوانمردی چهارشنبه ۴ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان نهاوند در زمینه امکانات زمین فوتبال ضعیف‌ترین شهرستان استان همدان است و زمین فوتبال شهید سلیمانی تنها زمین فوتبال این شهرستان است که این زمین هم به صورت خاکی است.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند نیز دارای زمین فوتبال است اما این مجموعه در اختیار اداره ورزش نیست، افزود: اعتبارات مصوب اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۱، چهار میلیارد و ۸۷۱ میلیون تومان است و اعتبارات سفر هیات دولت به استان به سه پروژه ورزشی نهاوند که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ۳۵ میلیارد تومان است که البته این اعتبارات تاکنون تخصیص نیافته است.

جوانمردی ادامه داد: شهرستان نهاوند ۱۱ پروژه ورزشی نیمه‌کاره دارد که در حال حاضر بیشتر این پروژه‌ها فعال هستند و امسال نیز پنج پروژه خیرساز در استان همدان در دست اقدام قرار دارد که از این تعداد سه پروژه زمین مینی‌فوتبال مربوط به شهرستان نهاوند در بخش خزل است که در حال حاضر در مرحله عقدقرارداد هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در ادامه تصریح کرد: در هفت ماهه امسال پنج مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران شهرستان نهاوند کسب شده و بیش از ۷۰ مدال کشوری توسط جوانان نهاوندی کسب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در هفته ماهه امسال ۴۰ نفر از ورزشکاران شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و در حال حاضر پنج نفر نیز عضو تیم‌های ملی هستند و در مسابقات انتخابی استعدادهای برتر کشور بیش از ۲۵ درصد مدال‌های استان همدان توسط ورزشکاران شهرستان نهاوند کسب شده است.

جوانمردی با بیان اینکه صبا کرمعلی و لیلا سیاوشی دو بانوی نهاوندی به زودی به مسابقات جهانی اسکواش هندوستان اعزام می‌شوند و ۲۵ درصد اعضای تیم ملی اسکواش بانوان کشور را بانوان نهاوندی تشکیل می‌دهند، گفت: کسب همه این افتخارات توسط ورزشکاران شهرستان نهاوند در هفت ماهه سال، بی‌سابقه و قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری یادآور شد: در سال ۱۴۰۰، ۹۷ مورد جهیزیه به ارزش سه میلیارد تومان توسط مجمع خیرین ازدواج شهرستان به زوج‌های نیازمند شهرستان اهداء شد و امسال نیز ۲۰ مورد جهیزیه به ارزش ۲۰۲ میلیون تومان به زوج‌های نیازمند شهرستان اهداء شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اضافه کرد: شهرستان نهاوند دارای ۱۳ سمن دارای مجوز است که این سمن‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی فعالیت می‌کنند.

جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین شهرستان دارای ۴۰ هیات ورزشی فعال است و نداشتن سالن ورزشی تخصصی در رشته‌های مختلف از جمله کمبودهای شهرستان نهاوند در حوزه ورزش است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید