امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 204078 |
تاریخ انتشار : 15 آبان 1396 - 14:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: با شرایط موجود کشور تولید از هر چیزی واجب‌تر است و بدون شک تعطیلی واحدهای تولیدی مشکلات جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت. به گزارش صلح خبر، سیدجواد ساداتی‌نژاد در حاشیه افتتاح مدرسه خیرساز شبان در […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: با شرایط موجود کشور تولید از هر چیزی واجب‌تر است و بدون شک تعطیلی واحدهای تولیدی مشکلات جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

به گزارش صلح خبر، سیدجواد ساداتی‌نژاد در حاشیه افتتاح مدرسه خیرساز شبان در آران و بیدگل اظهار داشت: این شهر با داشتن خیران، شکوفا مانده است و ما مسئولان مدیون این مردم هستیم که بیشترین خدمات را در زمان بحران انقلاب به کشور داشتند.

وی گفت: به جز در بحث مدارس که اکثرا خیران به کمک دولت آمده اند در بخش صنعت هم شاهد حضور مثال زدنی بخش خصوصی و خیران شهرستان هستیم که ثمره آن آمار بالای اشتغال شهرستان و در مقابل بیکاری بسیار کم و ناچیز است و صنعت آران و بیدگل به شهرهای اطراف هم کمک کرده است و کارگرانی از خارج از شهرستان در اینجا کار می‌کنند.

نماینده مردم کاشان و آران در مجلس شورای اسلامی گفت: خیران با اعتقاد قلبی به کمک علم و صنعت آمده اند و برای استقلال و شکوفایی شهر خود از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.

ساداتی نژاد گفت: صاحبان صنایع در آران و بیدگل بیشترین مشارکت را در امور خیر و ساخت و ساز اماکن عمومی و عام المنفعه دارند که دولت با دادن تسهیلات آنها را باید یاری کند زیرا ضرر تعطیلی یک واحد تولیدی کمتر از ضرر تعطیل شدن یک مسجد نیست.

وی اعلام نمود: در سال جاری دولت تنها ۴.۵ درصد از اعتبارات تخصیصی به آران و بیدگل را پرداخت کرده و باید در این شرایط سخت به کمک مردم بیاید تا شاید قدری از دین خود را به مردم و صنعت گران آران و بیدگل ادا کرده باشد.

انتهای پیام

منبع : صلح خبر

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید