امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 517501 |
تاریخ انتشار : 10 شهریور 1402 - 11:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مربی سابق سپاهان معتقد است مورایس خوش‌شانس بوده که تیمش از وضعیت خط دفاعی این تیم آسیب ندیده است. فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره چهارمین پیروزی پیاپی سپاهان در لیگ اظهار کرد: سپاهان از موقعیت‌هایش خیلی خوب استفاده کرد. آن‌ها تمرکز خوبی داشتند و در دقایقی که ۱۰ نفره شدند، تمرکز بالای […]

مربی سابق سپاهان معتقد است مورایس خوش‌شانس بوده که تیمش از وضعیت خط دفاعی این تیم آسیب ندیده است.

فرهاد بهادرانی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره چهارمین پیروزی پیاپی سپاهان در لیگ اظهار کرد: سپاهان از موقعیت‌هایش خیلی خوب استفاده کرد. آن‌ها تمرکز خوبی داشتند و در دقایقی که ۱۰ نفره شدند، تمرکز بالای خود را حفظ کردند و این موضوع باعث پیروزی‌شان شد. با این حال ضعف‌ در خط دفاعی سپاهان مشهود است. فضایی که پشت دفاع به حریف می‌دادند می‌تواند در بازی‌های بزرگ به تیم لطمه بزند.

مورایس باید فکری برای خط دفاع تیمش کند

او ادامه داد: روز گذشته سپاهان خیلی خوب از موقعیت‌ها استفاده کرد اما خوش شانس هم بود که این نقطه ضعف به آن‌ها لطمه وارد نکرد. کم تجربه بودن پیکان هم دلیلی بود تا سپاهان این بازی را ببرد. پیکان همیشه مقابل سپاهان خوب بازی می‌کند و همواره این تیم را اذیت می‌کند. سپاهانی‌ها باید فکری به حال خط دفاعشان کنند. تیم‌هایی که می‌خواهند در کورس قهرمانی باشند، از همان اول باید امتیازات را جمع کنند.

بازیکن سابق سپاهان درباره هدف‌گذاری این تیم در لیگ پیش رو گفت: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و امتیاز گرفتن از تیم‌ها سخت می‌شود. سپاهان در فصل‌های گذشته هم بسیار خوب کار می‌کرد و در دو فصل ۶۵ امتیاز به دست آورد اما قهرمان نشد. به نظرم باوجود رقبایی مثل پرسپولیس و سپاهان باید امتیازات بیشتری نسبت به فصل گذشته جمع کند. مسئولان سپاهان هم در این فصل هدف‌گذاری تیم را روی کسب ۷۰ امتیاز گذاشته‌اند.

کمبود بازیکن به سپاهان ضربه نمی‌زند

او درباره نیمکت خالی سپاهان و غیبت ۶ بازیکن این تیم گفت: محمد کریمی و نورافکن بازیکنان تاثیرگذار بودند که مصدوم شدند اما بقیه بازیکنان جدید اضافه شدند. بازیکنانی مثل کاوه رضایی هنوز با سپاهان هماهنگ نشدند و مورایس اسکلت گذشته‌اش را حفظ کرده و با همان بازیکنان ادامه می‌دهد. البته نیمکت قوی هم مهم است اما با همین تعداد غایب هم این تیم آنقدر بازیکن باکیفیت دارد که مشکلی نداشته باشد و کمبود بازیکن به این تیم ضربه نمی‌زند. از دابو هم شناختی ندارم اما عیسی آل‌کثیر می‌تواند به تیم کمک کند. او در زمانی که مصدوم نبود، مهره تاثیرگذاری بود.

مربی سابق سپاهان در رابطه با حواشی اخیر این تیم گفت: در این چند سال روی سپاهان حجمه زیاد بوده و برخی از رقبا مسائل کوچک سپاهان را بزرگ می‌کنند تا بتوانند از ضعف‌های باشگاه استفاده کنند. سپاهان هر کاری انجام می‌دهد، براساس اسناد و مدارک است.

نقطه ضعف بهترین تیم لیگ برتر کجاست؟

بهادرانی درباره ادامه فصل و پیش‌بینی‌اش از لیگ برتر گفت: تعطیلی لیگ به ضرر سپاهان است چون روی دور برد است و این تعطیلی ممکن است روی کار تیم تاثیر بگذارد. ان‌شاءالله در ادامه سپاهان همین روند را ادامه دهد و در کورس قهرمانی باقی بماند. در فوتبال ایران همیشه چند تیم در کورس قهرمانی هستند.

بهادرانی در پایان عنوان کرد: پرسپولیس، استقلال به همراه گل گهر امسال جزو تیم‌های مدعی هستند. تراکتور هم تغییر و تحول زیاد داشت و ممکن است آن‌ها را عقب بندازد اما در هر صورت این تیم باشخصیت است و مربی خوبی دارد. تراکتور به راحتی پا پس نمی‌کشد. نمی‌شود پرسپولیس را انکار کرد چون بسیار تیم باکیفیت و هماهنگی دارد. رقیب اصلی سپاهان، پرسپولیس است و مثل سپاهان تغییرات بسیار کمی دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید