امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 45623 |
تاریخ انتشار : 25 دی 1394 - 0:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > رسانه – بازار خودروی ایران در حالی این روزها با رکودی سنگین دست و پنجه نرم می‌کند که یکی از عوامل اصلی این اتفاق، قدرت خرید پایین بخش بزرگی از مشتریان است. این در شرایطی است که به اعتقاد کارشناسان، با پر کردن دو خلأ بزرگ در بازار، می‌توان خرید و فروش خودرو را تا […]

فرهنگ > رسانه – بازار خودروی ایران در حالی این روزها با رکودی سنگین دست و پنجه نرم می‌کند که یکی از عوامل اصلی این اتفاق، قدرت خرید پایین بخش بزرگی از مشتریان است.

این در شرایطی است که به اعتقاد کارشناسان، با پر کردن دو خلأ بزرگ در بازار، می‌توان خرید و فروش خودرو را تا حد قابل توجهی رونق داد.اینجا را ببینید.

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.اینجا را ببینید.

سیاست

واکنش‌ها به ادعاهای اخیر اسماعیل احمدی‌مقدم درباره حوادث سال ٨٨ همچنان ادامه دارد.اینجا را ببینید

شامگاه سه شنبه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو قایق حامل سربازان امریکایی را که به آبهای ایران وارد شده بودند توقیف و سرنشینان آنها را بازداشت کردند. اینجا را ببینید.

فرهنگ

پرویز شهبازی امسال با فیلم جدیدش به نام«مالاریا» که از «نسیم» تغییر عنوان داشته است در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کند.اینجا را ببینید.

آلن ریکمن بازیگر فیلم‌هایی مانند «هری پاتر»، «جان سخت» و «حقیقاً، دیوانه‌وار، عمیقاً» در 69 سالگی درگذشت. اینجا را ببینید.

جامعه

مرد جوانی با حضور در پلیس فتای خراسان رضوی شکایتی مبنی برانتشار تصاویر همسرش را مطرح کرد و گفت: همسرم چند روز ناراحت ونگران بود زمانی که علت را جویا شدم، گوشی تلفن همراهش را نشانم داد که در آن تصاویر دستکاری شده او کنار یک مرد در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته بود. اینجا را ببینید.

‌یک متخصص بیماری‎های عفونی گفت: قاعدتا اسباب بروز بوی بد دهان یا عفونت‎هایی است که در خود فضای دهان قرار دارند یا در فضاهایی که به دهان راه دارند. اینجا را ببینید.

بین الملل

هفته‌نامه نیویورکر در شماره آتی خود که 18 ژانویه منتشر می‌شود، از کاریکاتوری از رهبر کره شمالی به عنوان طرح روی جلد استفاده کرده است. اینجا را ببینید.

رهبر القاعده در فایلی صوتی خواهان حملات به عربستان سعودی و همپیمانان غربی آن در پی اعدام 43 عضو القاعده شد. اینجا را ببینید.

ورزش

مدیر عامل تلگرام می گوید که این شبکه اجتماعی هک نمی شود. اینجا را ببینید.

ایران و عربستان جمعه بعد از ظهر به مصاف هم می روند.دیداری که حساسیت هایش بیشتر از قبل است. اینجا را ببینید.

دانش

در حالی که دانشمندان مختلف جهان در تلاش برای تهیه واکسن ابولا هستند ولادیمیر پوتین،رئیس جمهوری روسیه در جلسه هیات دولت اعلام کرده محققان کشورش این واکسن مهم را ساخته و ثبت کرده‌اند. اینجا را ببینید.

خیلی‌ها تصور می‌کنند در صورت ابتلا به دیسک کمر بهترین روش رفتن زیر تیغ جراحی است اما به گزارش واحد مرکزی خبر،۹۵ درصد بیماران مبتلا به دیسک های کمر را می توان با روش های غیرجراحی درمان کرد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

با نگاهی به گذشته، قبل از عصر رایانه‌ها و تبلت‌های قدرتمند، بچه‌ها بودند و اسباب‌بازی‌هایشان. اینجا را ببینید.

سال نو میلادی که از راه می‌رسد بازار هدیه دادن هم داغ می‌شود و البته در عصر ارتباطات بی‌شک، این خرید وسایل دیجیتال و فناورانه است که رونق دارد و هرکسی تلاش می‌کند با تهیه گوشی هوشمند، تبلت، فناوری‌های پوشیدنی و… به عنوان هدیه، بهترین خاطره را برای عزیزانش رقم بزند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

دفتر رییس جمهور سابق، سفارش در خصوص تایید صلاحیت سید حسن، تماس با اوباما برای قول قطعی آزادی تفنگداران، عذرخواهی از رییس جمهور جیبوتی و…را تکذیب کرد. اینجا را ببینید.

یک مقام امریکایی گفته که قایق های ما بنزین تمام کرده بودند! اینجا را ببینید.


چند رسانه ای

وقتی که از بالا به آن نگاه می‌کنید شبیه به هر استخر معمولی دیگری است که با آبی زلال مواج و درخشان پر شده است. اما شما سخت در اشتباهید. اینجا را ببینید.

ناصرالدین شاه در سال ۱۲۷۵ توسط میرزا رضای کرمانی ترور شد و تصاویری از مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

وزیر خارجه آمریکا از مقامات کشورمان به‌دلیل همکاری در حل سریع موضوع ملوانان آمریکایی تشکر کرد. اینجا را ببینید

حجت الاسلام شهاب مرادی با انتقاد شدید از سریال معمای شاه گفت:من نمی‌گذارم بچه هایم این سریال را ببینند، روابط زن و مرد در این سریال چه فرقی با سریالهای فارسی وان دارد؟ اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

شامگاه سه شنبه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو قایق حامل سربازان امریکایی را که به آبهای ایران وارد شده بودند توقیف و سرنشینان آنها را بازداشت کردند.اینجا را ببینید.

/212 17

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :رها

      اصلن جالب نبود

    1. نویسنده :علی.جوادی

      سایتتون رو دوست دارم

    بدون نظر :