امروز: شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 9 ذو الحجة 1445 | 2024-06-15
کد خبر: 44184 |
تاریخ انتشار : 30 دی 1391 - 8:05 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی:سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه در انتخاب بازیکنانش هیچ اشتباهی نداشته گفت: اگر در بازی مقابل آلومینیوم شرایط عادی بود باید بالای 5 گل به این تیم می‌زدیم. علی دایی پس از پیروزی 3 بر صفر عصر امروز جمعه راه آهن برابر آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: تیم ما در هر دو […]

پارسی وی:سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه در انتخاب بازیکنانش هیچ اشتباهی نداشته گفت: اگر در بازی مقابل آلومینیوم شرایط عادی بود باید بالای 5 گل به این تیم می‌زدیم.

علی دایی پس از پیروزی 3 بر صفر عصر امروز جمعه راه آهن برابر آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: تیم ما در هر دو نیمه برتر از حریف بود. ما می توانستیم از موقعیت های زیاد دیگری که به دست آوردیم استفاده کنیم. با توجه به باخت هفته گذشته مقابل تراکتورسازی باید از بازیکنانم تشکر کنم که مردانه بازی کردند و موفق شدند این هفته ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. ما نیم فصل دوم خوب بازی می کردیم ولی نتیجه نمی گرفتیم اما امروز هم خوب بازی کردیم و هم خوب نتیجه گرفتیم.

سرمربی راه آهن با بیان اینکه داوری محسن قهرمانی ایراد خاصی نداشت یادآور شد: داور به جز یک صحنه که آن هم مربوط به کمک اولش بود یک اوت را برای ما اعلام نکرد و باعث شد مدافع ما کارت زرد بگیرد. در سایر موارد تصمیمات داور قانونی بود.

علی دایی با اشاره به فرصت های از دست رفته در این مسابقه تاکید کرد: ما شایسته پیروزی در این بازی بودیم و خیلی گل نزدیم. اگر شرایط نرمال بود قطعاً بالای 5 گل می زدیم به همین خاطر اصلاً نمی توان شرایط ما و آلومینیوم را مقایسه کرد.

وی همچنین به بسته ماندن دروازه تیمش اشاره کرد و افزود: خوشحالم بعد از مدت ها گل نخوردیم و توانستیم حملات حریف را کنترل کنیم. البته اگر فرصت ما در ابتدای بازی گل می شد آلومینیوم جلو می کشید و ما صاحب فضای بیشتری می شدیم.

سرمربی راه آهن در ادامه درباره عصبانیتش به خاطر از دست رفتن موقعیت ها با وجود جلو بودن از حریف تاکید کرد: من کاری به نتیجه سه بر صفر یا چهار بر صفر ندارم بازیکن باید گذشت داشته باشد. اگر جهانگیر عسگری به کاسترو پاس می داد او می توانست گل دومش را بزند و در روحیه اش تاثیر مثبتی می گذاشت. بازیکنان تیم هایی مثل تیم ما که بازیکن فوق ستاره ندارد باید با هم باشند. اگر این روحیه را داشته باشیم قطعاً همه تیم ها را شکست می دهیم.

وی همچنین با خوشحالی از گلزنی کاسترو در این مسابقه گفت: خدا را شکر که هم بازیکن تعویضی ما گل زد و هم ایگور کاسترو که در تعطیلات نیم فصل به ما اضافه شد. مطمئنم در انتخاب بازیکن هایم اشتباه نکردم.

خبرنگاری از علی دایی در خصوص خبر بعضی از سایت ها مبنی بر ارتباطش با بعضی از خوانندگان لس آنجلسی گفت: من این موضوع را از شما می شنوم و برای این سایت ها متاسفم. من اگر ارتباطی با این خواننده هم داشته باشم آنقدر شجاعت دارم که بگویم. با این حال من نه با خواننده و نه با هیچ رقاصی ارتباطی ندارم و کارم را می کنم.

دایی ادامه داد: من برای این سایت های چیپ متاسفم. با خواننده های ایرانی هم ارتباط ندارم چه برسد با دیگران. البته دایی آدم آزادی است نه با پول دولت و نه با پول بیت المال جایی نرفته است. من هر جا بروم به هیچکس ارتباطی ندارد. البته نمی توانند این چیزها را به من بچسبانم چون خودم می دانم کجا بروم و یا کجا نروم؟

تیم های فوتبال راه آهن و آلومینیوم هرمزگان عصر امروز جمعه در ورزشگاه راه آهن به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید