امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 108408 |
تاریخ انتشار : 20 مهر 1392 - 9:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی: نزاع بچه‌ محل‌ها با قتل يكي از آنها پايان گرفت از مجله پارسی وی: اين پسر 18ساله كه متهم است در نزاع بچه محل‌ها دوست خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده است در نخستين اعترافاتش انگيزه‌اش از اين قتل را بدگويي مقتول درباره خودش عنوان كرده است. حوالي ساعت 3 بعدازظهر شنبه […]

پارسی وی:

نزاع بچه‌ محل‌ها با قتل يكي از آنها پايان گرفت از مجله پارسی وی:

اين پسر 18ساله كه متهم است در نزاع بچه محل‌ها دوست خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده است در نخستين اعترافاتش انگيزه‌اش از اين قتل را بدگويي مقتول درباره خودش عنوان كرده است.

حوالي ساعت 3 بعدازظهر شنبه سيزدهمين روز از مهر ماه گذشته وقوع نزاع خونيني به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش شد. يكي از افرادي كه پليس را در جريان اين نزاع قرار داد به ماموران گفت كه جواني حدودا بيست ساله در پي اين نزاع به قتل رسيده است.

با حضور ماموران كلانتري 109 بهارستان در محل مشخص شد چند جوان با يكديگر بر سر موضوعي نامعلوم درگير شدند و يكي از آنها با ضربه چاقوي يكي ديگر به قتل رسيده است. در ادامه، ماموران كلانتري، قاضي كشيك قتل را در جريان موضوع قرار دادند.

باحضور قاضي جمشيدي، رييس شعبه سوم دادسراي جنايي ناحيه 27 تهران در محل جنايت واقع در خيابان مجاهدين اسلام تيمي متشكل از اكيپ تشخيص هويت، حفظ صحنه جرم و كارشناسان پزشكي قانوني نيز پا به كارزار گذاشتند.

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد مقتول جوان بيست ساله‌يي به نام احمد رضا است كه از ناحيه دست و گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. اما فرد ضارب از محل متواري شده است.

 

با انتقال جسد به پزشكي قانوني به دستور بازپرس جمشيدي تيمي ويژه از كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ مامور رسيدگي به اين پرونده شدند. بررسي‌هاي اوليه كارآگاهان حكايت از اين داشت كه ضارب جواني 18 ساله به نام مصطفي است كه پس از ارتكاب جنايت از محل متواري شده است.

با شناسايي 3 تن ديگر از افرادي كه در اين نزاع شركت داشتند پليس موفق شد آنها را دستگير كرده و براي تحقيقات بيشتر به اداره آگاهي منتقل كند. در حالي كه تلاش پليس براي دستگيري مصطفي ادامه داشت او با پاي خود روز سه‌شنبه به كلانتري محله‌شان مراجعه كرد و ضمن معرفي خود به قتل دوستش احمد رضا اعتراف كرد.

مصطفي در نخستين بازجويي‌ها درباره علت و انگيزه ارتكاب اين جنايت به ماموران گفت: روز حادثه با دو تن از دوستانم به نام‌هاي وحيد و رضا در پارك نشسته بوديم و صحبت مي‌كرديم. بحث كه بالا گرفت وحيد به من گفت كه احمد رضا پشت سر تو حرف‌هايي زده و به تو فحش داده است. وقتي اين موضوع را شنيدم خيلي عصباني شدم و گفتم بايد به حساب او برسم.

وي در ادامه گفت: با وحيد و رضا از پارك بيرون زديم و سوار موتور شديم همان‌طور كه داشتيم سمت محله‌مان مي‌رفتيم تا احمد رضا را پيدا كنيم ناگهان ديديم كه كنار خيابان در حال رد شدن است. از موتور پايين پريدم و با او درگير شدم نفهميدم كه چه شد كه دوست‌هايم وحيد و رضا هم به دعوا اضافه شدند؛ از آن طرف هم چند تن از دوستان احمد رضا به هواخواهي او وارد دعوا شدند.

مصطفي درباره نحوه وقوع قتل نيز گفت: درگير كه شديم من زير دست‌و‌پا افتادم همان موقع چاقويي كه در جيبم بود را در آوردم و با آن يك ضربه به دست احمد رضا زدم. بعد از آن خواستم ضربه دوم را به صورتش بزنم كه او جا خالي داد و چاقو در گردنش فرو رفت.

 

همان موقع بود كه احمد رضا بر زمين افتاد و ما هم از‌ ترس‌مان فرار كرديم. در اين چند روزه لحظه قتل احمدرضا مدام جلوي چشمانم بود و حتي يك لحظه نتوانستم آسايش داشته باشم. تصميم گرفتم خودم را معرفي كنم تا از عذاب وجدان راحت شوم.

با اعترافات متهم به قتل پرونده براي سير مراحل قضايي در دادسراي جنايي تهران كماكان مفتوح است و متهمان اين پرونده براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارند./اعتماد

 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید