امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 54160 |
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1394 - 11:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نتایج بازی های هفته ۲۲ بوندس‌لیگا به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:بایرن مونیخ هر هفته یک گام به کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا نزدیک‌تر می‌شود. مونیخی‌ها هفته ۲۲ را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند. مونشن‌گلادباخ، هوفن‌هایم و اینگولشتات از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند. هامبورگ صفر – آینتراخت فراکفورت صفر پیکارهای […]

نتایج بازی های هفته ۲۲ بوندس‌لیگا

به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:بایرن مونیخ هر هفته یک گام به کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا نزدیک‌تر می‌شود. مونیخی‌ها هفته ۲۲ را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند. مونشن‌گلادباخ، هوفن‌هایم و اینگولشتات از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.
  • هامبورگ صفر – آینتراخت فراکفورت صفر

پیکارهای هفته ۲۲ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۹ فوریه / ۳۰ بهمن) با دیدار هامبورگ مقابل آینتراخت فرانکفورت آغاز شد. این دیدار کم‌هیجان پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی بازیکنان دو تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

  • بایرن مونیخ ۳ – درامشتات یک

بایرن مونیخ، صدرنشین بوندس‌لیگا هفته ۲۲ این رقابت‌ها را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت. مونیخی‌ها که میزبان تیم دارمشتات بودند، در حضور ۷۵ هزار تماشاگر با نتیجه ۳ بر یک اين تيم را شکست دادند.

بایرن مونیخ اگر چه در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود، اما با توجه به انسجام دفاعی مهمان خود نتوانست هیچ‌ یک از حملات خطرناک خود را به نتیجه برساند. دارمشتات در مقابل موفق شد افزون بر عملکرد دفاعی خوب، از معدود فرصت‌های به‌دست آمده سود جوید و با گل واگنر در دقیقه ۲۶ یک بر صفر از بایرن مونیخ جلو بیافتد. نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود دارمشتات خاتمه یافت.

در نیمه دوم اما مونیخ کارایی بهتری از خود نشان داد و توانست ورق را برگرداند. توماس مولر، مهاجم ملی‌پوش بایرن با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود. او در دقیقه ۴۹ نخستین گل را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۱ برای بار دوم دروازه دارمشتات را باز کرد. روبرت لواندوسکی، مهاجم ملی‌پوش بایرن نیز با زدن گل سوم در دقیقه ۸۴ پیروزی صدرنشین جدول را قطعی ساخت.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک – اف ث کلن صفر

مونشن‌گلادباخ نیز یکی از تیم‌های موفق هفته ۲۲ بود. این تیم توانست در داربی منطقه راین با نتیجه یک بر صفر مهمان خود، اف ث کلن را شکست داده و سه امتیاز مهم کسب کند. تک‌ گل این دیدار را داهود در دقیقه نهم به ثمر رساند. مونشن‌گلادباخ در طول بازی، هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر مهمان خود برتری داشت.

  • اینگولشتات ۲ – وردر برمن صفر

تیم اینگولشتات که در فصل جاری نسبتا خوش درخشیده، در هفته ۲۲ موفق شد با پیروزی ۲ بر صفر بر برمن سه امتیاز کسب کرده و جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کند. این سومین پیروزی خانگی پیاپی اینگولشتات محسوب می‌شد. هوبنر در دقیقه ۱۲ نخستین گل اینگولشتات مقابل برمن را به ثمر رساند و لحظاتی پیش از پایان بازی نیز هینترزر از نقطه پنالتی پیروزی تیم میزبان را قطعی ساخت.

  • هرتا برلین یک – ولفسبورگ یک

یکی از دیدارهای حساس هفته ۲۲ میان تیم‌های پرقدرت هرتا برلین و ولفسبورگ برگزار شد. در نیمه نخست گلی میان دو تیم رد و بدل نشد. ۴۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه در نیمه دوم شاهد بازی پرتحرک‌تری بودند. شفر در دقیقه ۵۳ برای تیم مهمان گلزنی کرد. شادی ولفسبورگی‌ها دقایقی بیش طول نکشید، چرا که کالو با گل خود در دقیقه ۶۰ سبب شد که پایتخت‌نشین‌ها دست کم یک امتیاز حفظ کنند.

  • هوفن‌هایم ۳ – ماینتس ۲

تیم هوفن‌هایم که سرمربی جدید آن با ۲۸ سال سن، جوان‌ترین سرمربی تاریخ بوندس‌لیگا محسوب می‌شود، هفته ۲۲ را با موفقیت پشت سر گذاشت. هوفن‌هایم در دیداري پرجنب‌وجوش توانست مهمان خود، ماینتس را ۳ بر ۲ شکست داده و سه امتیاز مهم به دست آورد. این ناکامی ضربه‌ای بود به ماینتس که می‌کوشد در فصل آینده در رقابت‌های اروپایی حضور یابد. “اوت” با زدن دو گل برای هوفن‌هایم یکی از چهر‌های موفق این دیدار بود.

  • بازی‌های يكشنبه

پیکارهای هفته ۲۲ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با انجام سه دیدار به پایان ‌رسيد که طی آن شالکه با تساوي يك بر يك مقابل اشتوتگارت متوقف شد و هانوفر نیز در خانه خود به مصاف آگسبورگ رفت كه با يك گل مغلوب اين تيم شد. در آخرين بازي هفته هم لوركوزن با يك گل نتيجه را به ميهمانش بوروسيا دورتموند واگذار كرد.

 

منبع:همشهری آنلاین

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :جعفرنژاد

      بخش نقد و تحلیل هم اضافه کنید

    1. نویسنده :استوار

      بخش نقد و تحلیل هم اضافه کنید