امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 503097 |
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1402 - 9:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: «ریحانه سوری» دختر نوجوان و با استعداد ملایری با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات شطرنج دختران غرب کشور خوش درخشید. حمیدرضا سپهری‌نیا در این رابطه افزود: مسابقات قهرمانی شطرنج دختران غرب کشور در مقطع آموزش متوسطه استعدادهای درخشان به میزبانی استان مرکزی برگزار شد و […]

صلح خبر/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: «ریحانه سوری» دختر نوجوان و با استعداد ملایری با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات شطرنج دختران غرب کشور خوش درخشید.

حمیدرضا سپهری‌نیا در این رابطه افزود: مسابقات قهرمانی شطرنج دختران غرب کشور در مقطع آموزش متوسطه استعدادهای درخشان به میزبانی استان مرکزی برگزار شد و ورزشکارانی از استان‌های ایلام، کردستان لرستان، همدان و کرمانشاه در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: ریحانه سوری شطرنج باز ملایری با حضور در این دوره از مسابقات توانست با هوش سرشار و استعداد بالقوه خود مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کند و در کشور بدرخشد.

سپهری‌نیا در ادامه با بیان اینکه کشتی گیران نوجوان ملایری برای حضور در میادین استانی و کشوری در سالن کشتی شهید رضیئی استادیوم تختی با هم به رقابت پرداختند، گفت: معرفی مستعدین رشته ورزشی کشتی برای حضور در مسابقات استانی و کشوری، ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان در جذب به ورزش کشتی و تلاش برای قهرمان پروری از اهداف برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی شهرستان بود.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها با همکاری هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان و کمیته برگزاری مسابقات این هیأت در سالن کشتی شهید رضیئی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، افزود: بیش از ۸۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در باشگاه های سطح شهرستان و بخش های تابعه چون سامن تمرین و فعالیت و در رده سنی نوجوانان در این مسابقات شرکت کردند و در دیدارهایی جذاب و نفس گیر برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

وی توضیح داد: در نهایت از سوی داوران و ناظران در ۳۵ کیلوگرم امیررضا جمشیدی، در ۳۸ کیلوگرم فردین زهره‌وند و محمدماهان لطیفی، در ۴۰ کیلوگرم حسن زهره‌وندی، در ۴۴ کیلوگرم دانیال صفری و محمد محمدی، در ۴۸ کیلوگرم امیرعلی سیاوشی و امیررضا زندی، در ۵۲ کیلوگرم حسین زندی و امیرعباس مرادی، در ۵۷ کیلوگرم ابوالفضل حیدری، در ۶۲ کیلوگرم محمدطاها میرزایی، در ۶۸ کیلوگرم کسری کلهری، در ۷۵ کیلوگرم مبین حسینی، در ۸۵  کیلوگرم علی بخشی و در ۱۰۰ کیلوگرم امیرحسین کاویانی به عنوان نفرات برتر این مسابقات در اوزان مختلف انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش صلح خبر و به نقل از اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات برای حضور در مسابقات استانی معرفی شدند که از سوی هیأت مربوطه برنامه ریزی لازم برای تمرین و آماده سازی این افراد انجام می شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید