امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 542031 |
تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 17:39 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی خوشه‌طلایی گفت: برابر استقلال ملاثانی ۶ موقعیت ۱۰۰ درصدی از دست دادیم و می‌شد برنده باشیم. ایمان رزاقی‌راد در گفت‌وگو با صلح خبر پس از شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال ملاثانی در خصوص شرایط تیمش در ادامه لیگ اظهار کرد: کار سخت است، اما ناامید نیستیم و هنوز ۷ بازی […]

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی خوشه‌طلایی گفت: برابر استقلال ملاثانی ۶ موقعیت ۱۰۰ درصدی از دست دادیم و می‌شد برنده باشیم.

ایمان رزاقی‌راد در گفت‌وگو با صلح خبر پس از شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال ملاثانی در خصوص شرایط تیمش در ادامه لیگ اظهار کرد: کار سخت است، اما ناامید نیستیم و هنوز ۷ بازی باقیمانده و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا تیم را در لیگ حفظ کنیم.

وی ادامه داد: به هیچ وجه برای بقا در لیگ ناامید نشده‌ایم. باید در یک بازی نتیجه بگیریم تا تیم روی غلطک بیفتد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان توانمندی داریم و می‌توانیم کار را در بیاوریم.

رزاقی‌راد در خصوص عملکرد تیمش مقابل استقلال ملاثانی یادآور شد: در نیمه نخست شاهد بازی نزدیکی از هر دو تیم بودیم و در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی نیز ۲ موقعیت داشتیم، اما نخستین توپی که در نیمه نخست روی دروازه ما آمد تبدیل به گل شد. مجددا بازی را به دست گرفته و به حملات خود ادامه دادیم که تیم حریف با یک حمله دیگر به گل دوم خود دست یافت.

وی گفت: باید بیشتر روی نقاظ ضعف خود کار کنیم. ما نیز زمان نداشتیم روی تمام نکات تاکتیکی تمرین کنیم؛ بالاخره در هر یک‌سوم زمین بازی باید برنامه تاکتیکی داشته باشیم. هنوز نتوانسته‌ام تفکراتم را در تیم پیاده کنم.

سرمربی خوشه‌طلایی گفت: در نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه بود و در مقابل یک موقعیت تک‌به‌تک، ۶ موقعیت ۱۰۰ درصد از دست دادیم. با احتساب موقعیت‌هایی که از دست داده‌ایم، بازی باید با نتیجه ۶ بر ۳ به سود ما به پایان می‌رسید. با توجه به اینکه این تیم ۵ مربی تغییر داده است، بازیکنان هنوز با تفکرات مربیان قبلی فوتبال بازی می‌کنند.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان نکات تاکتیکی بین دو نیمه را رعایت کردند که باعث عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر بازیکنان به این نکات از همان ابتدا عمل می‌کردند شاید نتیجه بازی در انتها فرق می‌کرد، اما باز هم بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این تیم در لیگ باقی بماند.

سرمربی خوشه‌طلایی عنوان کرد: از روز نخست نیز این تیم روی کاغذ سقوط کرده بود، ما هم سعی کردیم حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم. با توجه به اینکه تیم به مشهد منتقل شده، مقداری از مشکلات مالی این تیم حل شده است. بازیکنانم تحت فشار و استرس انتهای جدول قرار دارند که باید مقداری روی این نقطه ضعف خود کار کنیم.

رزاقی‌راد در خصوص عملکرد داوری گفت: داور قضاوت خوبی داشت، اما در یک یا دو صحنه می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد، اما در کل در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید