امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 7 ذو القعدة 1445 | 2024-05-14
کد خبر: 205478 |
تاریخ انتشار : 20 آبان 1396 - 15:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله وبگردی صلح خبر موزه لوور ابوظبی، جایی که شرق و غرب بهم می رسند ‏(+عکس) لست سکند – ده سال پیش ، دولت های امارات و فرانسه با هم قراردادی امضا کردند که بر اساس آن اولین موزه جهانی را در این کشور راه اندازی کنند. این موزه که از موزه لوور […]

به گزارش مجله وبگردی صلح خبر

موزه لوور ابوظبی، جایی که شرق و غرب بهم می رسند ‏(+عکس)

لست سکند – ده سال پیش ، دولت های امارات و فرانسه با هم قراردادی امضا کردند که بر اساس آن اولین موزه جهانی را در این کشور راه اندازی کنند. این موزه که از موزه لوور پاریس الهام گرفته است در شهر ابوظبی افتتاح می شود. هرچند بارها تاریخ افتتاح این موزه تغییر کرد و از سال 2012 به 2013 ، سپس 2015 و حالا 2017 رسیده است اما در نهایت در تاریخ 9 نوامبر (18 قرار است این موزه که به موزه لوور ابوظبی شهرت دارد به طور رسمی افتتاح شده به روی عموم باز شود.

این قرارداد یک توافق سی ساله بین شهر ابوظبی و دولت فرانسه است بدین شکل که این موزه می تواند به مدت سی سال نام لوور را بروی خود داشته باشد . این موزه که در منطقه فرهنگی جزیره سادیات قرار گرفته است 24000 مترمربع است و هزینه ساخت آن معادل یک میلیارد دلار بوده است که تقریبا 525 میلیون دلار آن بابت حق نام لوور پرداخت شده و 747 میلیون دلار آن نیز برای اجاره آثار هنری که در این موزه به نمایش گذاشته می شود هزینه شده است. این آثار هنری از سراسر جهان به این موزه آورده شده اند و تمرکز آن به روی پر کردن فاصله هنر شرقی و غربی بوده است.

اینبار که به ابوظبی سفر کنید می توانید جاذبه ای جدید برای دیدن داشته باشید و از موزه لوور در ابوظبی دیدن کنید.

منبع : asriran

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید