امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 512879 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1402 - 1:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید در صدر جدول باشیم و لیگ را رهبری کنیم. تیم فوتبال سپاهان عصر امروز (سه‌شنبه- ۳ مردادماه) در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور هواداران و اصحاب رسانه تمرین خود را برگزار کرد که بازیکنان سپاهان ابتدا در جلسه فنی حاضر شدند و سپس برای تمرین‌های تاکتیکی، تیمی، ضربه […]

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید در صدر جدول باشیم و لیگ را رهبری کنیم.

تیم فوتبال سپاهان عصر امروز (سه‌شنبه- ۳ مردادماه) در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور هواداران و اصحاب رسانه تمرین خود را برگزار کرد که بازیکنان سپاهان ابتدا در جلسه فنی حاضر شدند و سپس برای تمرین‌های تاکتیکی، تیمی، ضربه آزاد و پنالتی در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند.

ژوزه مواریس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حاشیه این تمرین فوتبال ایران را سخت دانست و اظهار کرد: فصل گذشته را پشت‌ سر گذاشته‌ و اکنون فصل جدیدی را  شروع می‌کنیم. تمام تلاش‌مان را با تمام توان انجام می‌دهیم و می‌دانیم فصل متفاوت‌تری پیش‌ رو داریم. خود ما، بازیکنان، هواداران و تمام افراد اجرایی باید تمام انرژی را برای این فصل بگذارند.

او افزود: در تیم ما همه وظایف مشخص شده است تا به تمام خواسته‌هایمان در لیگ برسیم. می‌دانیم فوتبال در ایران ساده نیست و سخت است.

باید لیگ را رهبری کنیم

مورایس تاکید کرد: ما باید در صدر جدول باشیم و لیگ را رهبری کنیم. این مسئله را باید در همه امورمان یعنی زمین، داخل زمین، سازماندهی و تمام کارهایی که باید انجام بدهیم، پیش رو داشته باشیم.

او افزود: ما فوتبال را برای هواداران و مردم ارائه می‌دهیم و همه هم باید متوجه باشند که در فوتبال هم باید کیفیت باشد و هم صادقانه همه چیز رو به جلو برود و هم منصفانه باشد و هم عادلانه. برای اینکه فوتبال خوبی داشته باشیم.

مورایس خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید به همه حریفان‌مان احترام بگذاریم و وقتی وارد ورزشگاه ما می‌شوند هواداران و ما باید به آنها احترام گذاشته تا این حس را داشته باشند که در خانه‌شان فوتبال بازی می‌کنند. فوتبال در کل دنیا باید اینگونه باشد و باید همه در کنار هم باشیم.

او درباره بازی اول با تراکتور در لیگ برتر اظهار کرد: می‌دانیم تراکتور تیمی قابل احترام و قدرتمند است و یکی از تیم‌های بزرگ ایران. ما هم می‌خواهیم عملکردی از خودمان ارائه بدهیم که برنده بازی باشیم.

از بازیکنانی که جذب کردیم، راضی‌ام

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد نقل و انتقالات سپاهان گفت: از بازیکنانی هم که جذب کرده‌ایم راضی هستم.

مورایس اضافه کرد: می‌بینید کشور عربستان چه بازیکنانی را جذب می‌کند اما ما برخی بازیکنان را به خاطر هزینه‌ نتوانستیم خریداری کنیم. می‌بینید که بازیکنانی مثل بنزما و کانته به لیگ عربستان می‌روند و ما هنوز اجازه نداریم یا نتوانسته‌ایم که مبلغ آن را تهیه کنیم که بتوانیم بازیکنانی با چنین مبالغی را جذب کنیم. البته باید اشاره کنیم بازیکنان ایرانی خیلی خوبی داریم. اینجا ایران است و ما بازیکنان ارزشمندی در لیگ داریم که در لیگ‌های بین‌المللی شرکت می‌کنند.

کار سختی در پیش داریم/ پرقدرت استارت می‌زنیم

پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم سپاهان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمرینات پیش‌فصل خوبی را انجام دادیم و اردویی دوهفته‌ای را در ترکیه برگزار کردیم. بازیکنان جدیدی به ما اضافه شده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تیم هماهنگ خواهند شد تا استارت پرقدرتی را در لیگ بزنیم.

او درباره جذب بازیکنان جدید گفت: همگی بازیکنان با کیفیتی هستند و به ما کمک خواهند کرد. رقبای ما هم در لیگ برتر و هم در آسیا خودشان را تقویت کرده‌اند و کار سختی پیش رو داریم. می‌خواهیم از هفته نخست بدون کوچک‌ترین اشتباه بهترین نتیجه را بگیریم.

نیازمند در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هواداران می دانند هر مسابقه در لیگ برتر در نقش جهان چقدر برای ما مهم و ارزشمند است و می‌خواهیم آنها را خوشحال کنیم. آنها نیز به حساسیت مسابقات واقف‌اند و با حضور حداکثری شان به ما کمک خواهند کرد.

به گزارش صلح خبر، سپاهان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر، دوازدهم مرداد در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید