امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 486880 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1401 - 22:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از پایان مسابقات والیبال فرودگاه‌های استان خبر داد و افزود: مسابقات این دوره به عنوان «جام دفاع مقدس» نام گذاری شده بود. علی متانت عصر امروز (دوشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۱) در آیین اختتامیه این مسابقات که در سالن ورزشی فرودگاه شهدای گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات مذکور که […]

صلح خبر/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از پایان مسابقات والیبال فرودگاه‌های استان خبر داد و افزود: مسابقات این دوره به عنوان «جام دفاع مقدس» نام گذاری شده بود.

علی متانت عصر امروز (دوشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۱) در آیین اختتامیه این مسابقات که در سالن ورزشی فرودگاه شهدای گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات مذکور که به عنوان «جام دفاع مقدس» نام گذاری شده بود، با حضور ۸۰ والیبالیست در قالب هشت تیم از ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز و پس از دو هفته، عصر امروز به پایان رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه کیفیت این دوره بسیار بالا بود، ادامه داد: زحمات و برنامه‌ریزی صحیح عوامل برگزار کننده مسابقات سبب شد تا شاهد نظم در برگزاری دیدارها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه یاد و خاطره همکاران فقید اداره‌کل فرودگاه‌های استان گلستان، مرحوم محمدعلی حبیبی و مرحوم احمد ولی‌الهی در حاشیه برگزاری این رویداد ورزشی گرامی داشته شد، خاطر نشان کرد: این مسابقات با همکاری پایگاه بسیج معراج و تربیت بدنی فرودگاه‌های استان گلستان برگزار شد.

متانت در ادامه به افتخارآفرینی تیم والیبال اداره‌کل فرودگاه‌های استان گلستان در بازی‌های مقدماتی والیبال کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی جمهوری اسلامی ایران که در مجموعه ورزشی مهرآباد تهران برگزار شد، اشاره کرد و افزود: نماینده استان گلستان موفق شد پس از قهرمانی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، مجوز حضور در جمع هشت تیم برتر کشور را کسب کند.

وی با بیان اینکه مرحله پایانی مسابقات کشوری در آینده‌ای نزدیک به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: پرداختن به ورزش و بها دادن به تندرستی از لازمه‌های زندگی بشر است و برای اینکه بتوانیم تنی سالم در عصر ماشین داشته باشیم باید بازه زمانی مشخصی را برای انجام حرکات ورزشی اختصاص دهیم.

به گزارش صلح خبر، در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم «فرماندهی پلیس فرودگاه‌های گلستان» موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم‌های یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان و اداره‌کل هواشناسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند. کاپ اخلاق این دوره به تیم «عملیات فرودگاهی» رسید. در پایان این دوره به تیم‌های برتر لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید