امروز: شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 9 ذو الحجة 1445 | 2024-06-15
کد خبر: 545943 |
تاریخ انتشار : 03 خرداد 1403 - 15:39 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گیلان فرماندار رشت با اشاره به سفر نخست شهید آیت‌الله رئیسی به گیلان در ۸ بهمن سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: در سفر نخست ایشان به استان تعداد ۳۹ پروژه با اعتبار ۴۰۱۵ میلیارد تومان برای شهرستان رشت به تصویب رسید و کارهای زیرساختی انجام شد که سال‌ها بر زمین مانده بود و در این […]

صلح خبر/گیلان فرماندار رشت با اشاره به سفر نخست شهید آیت‌الله رئیسی به گیلان در ۸ بهمن سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: در سفر نخست ایشان به استان تعداد ۳۹ پروژه با اعتبار ۴۰۱۵ میلیارد تومان برای شهرستان رشت به تصویب رسید و کارهای زیرساختی انجام شد که سال‌ها بر زمین مانده بود و در این دولت به صورت عملیاتی به آن پرداخته شد.

کیا عاشوری در گفت‌وگو با صلح خبر ضمن شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: آیت الله رئیسی در طول سال‌های خدمت بی منت خود به مردم در همه حال مطیع ولایت بود، لذا امروز بیش از آنکه عزادار شهید رئیسی باشیم نگران و افسوس می‌خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمتگزاری و یک خادم صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست داده‌ایم.

فرماندار رشت با بیان اینکه خدمت رسانی بی منت و جهادی و به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی همواره در دستور کار شهید آیت الله رئیسی قرار داشت و این روحیه به سایر دولت مردان و ارکان مدیریتی دولت در مرکز و استان‌ها و شهرستان‌ها سرایت کرده بود، افزود: استقبال میلیونی مردم از شهدای خدمت و در رأس آنها سید الشهدای خدمت در مراسم تشییع بیانگر قدردانی شایسته ملت ایران از این بزرگواران است.

عاشوری ادامه داد: با حضور حماسی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تأثیر اخبار منفی رسانه‌های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

فرماندار رشت حل اساسی مشکلات مردم را تمرکز اصلی رئیس جمهور مردمی ما در طول سه سال خدمت دانست و گفت: کسی که در مسیر امامت و ولایت قرار می‌گیرد و تربیت شده این مکتب است، پاسخی به یاوه گویی‌ها نمی‌دهد و وقت خود را صرف جهاد و خدمت و امیدآفرینی برای مردم می‌کند که این خود بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان است.

شهرستان رشت ۳۹ پروژه مصوب سفر دارد

عاشوری با اشاره به سفر نخست شهید آیت‌الله رئیسی به گیلان در ۸ بهمن سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: در سفر نخست ایشان به استان تعداد ۳۹ پروژه با اعتبار ۴۰۱۵ میلیارد تومان برای شهرستان رشت به تصویب رسید.

وی در خصوص اهم پروژه‌های مصوب سفر که به بهره برداری رسیده یا پیشرفت بالای ۹۰ درصد دارند، گفت: برای پروژه راه آهن رشت کاسپین(شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور) ۱۴۰۰ میلیارد اعتبار تومان هزینه شده، همچنین پروژه تکمیل سد لاستیکی فخرآباد (شرکت آب منطقه‌ای) ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار، تصفیه خانه فاضلاب ۶۰۰ مترمکعبی ندامتگاه لاکان(اداره کل زندانهای گیلان) اعتبار ۸ میلیارد تومانی، تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت دختران رشت(اداره کل زندانهای گیلان) اعتبار ۵ میلیارد تومانی، تکمیل تصفیه خانه مسکن مهر رشت(شرکت آب و فاضلاب استان) اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی، تکمیل مجموعه ورزشی فلکده(ورزش و جوانان) اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات مصوب سفر نخست ریاست جمهوری در شهرستان رشت هزینه شده است.

فرماندار رشت ادامه داد: کارهای زیر ساختی در حوزه تامین آب شرب، پست برق ۶۳.۲۰ سنگر و خشکبیجار، ساماندهی پسماند سراوان، احیاء گوهر رود و زرجوب و پروژه‌هایی که سال‌ها بر زمین مانده بود، در این دولت به صورت عملیاتی به آن پرداخته شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلف در شهرستان رشت توسط مردم انقلابی و قدرشناس این شهرستان برای رئیس جمهور محبوب و شهیدشان گفت: پرچم خدمت به مردم را که خادمان شهیدمان برداشتند، بر زمین نخواهیم گذاشت و این راه با اقتدار ادامه می‌یابد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید