امروز: دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 11 ذو الحجة 1445 | 2024-06-17
کد خبر: 546182 |
تاریخ انتشار : 06 خرداد 1403 - 15:40 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان پیشین تراکتور ضمن انتقاد از وضعیت کنونی این تیم گفت: مشکل از درون باشگاه و مسئولان باشگاه تراکتور است. علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با صلح خبر، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل پیکان اظهار کرد: بازی از لحاظ فنی خیلی معمولی بود. البته هر دو تیم چند موقعیت داشتند که از دست دادند. […]

کاپیتان پیشین تراکتور ضمن انتقاد از وضعیت کنونی این تیم گفت: مشکل از درون باشگاه و مسئولان باشگاه تراکتور است.

علیرضا میرشفیعیان در گفت‌وگو با صلح خبر، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل پیکان اظهار کرد: بازی از لحاظ فنی خیلی معمولی بود. البته هر دو تیم چند موقعیت داشتند که از دست دادند. در کل بازی متعادل بود ولی تراکتور همان طور که در بازی‌های هفته قبل هم دیدم هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به گل نداشت. این مساله در هفته‌های اخیر ضعف تراکتور بوده و همیشه گفتم که نبود یک هافبک دفاعی خوب باعث ایجاد موقعیت‌های پرتعداد توسط حریف می‌شود. نزدیک ۳۰ شوت به سمت دروازه تراکتور زده شد که علت آن نبود هافبک دفاعی است.

او ادامه داد: هماهنگ نبودن دروازه‌بان با خط دفاع دوباره در این بازی مشهود بود. نزدیک بود کاری انجام دهند که تبدیل به گل شود. پیکان برای سه امتیاز آمده بود به خاطر اینکه در پایین جدول است و توقع نداشتم تراکتور که برای سهمیه می‌جنگد این عملکرد را داشته باشد.

این کارشناس فوتبال درباره دو بازی آتی تراکتور گفت: برای رسیدن به رده سوم، کار سخت شد. با توجه به اینکه صنعت نفت اگر هر دو بازی را هم ببرد کارش به اما و اگر کشیده می‌شود بازی با این تیم دشوار است و تنها در صورتی که ابقای صنعت‌نفت به هفته آخر نرسد کار راحت‌تر می‌شود. بازی با ملوان هم بیشتر حیثیتی است.

این کارشناس فوتبال افزود: سران باشگاه تراکتور باید مشکلاتش را حل کنند نه اینکه شعار بدهند. بازیکنان از رده خارج شده را می‌آورند در حالی که نباید دوباره به سراغ این اسامی بروند. تراکتور باید در این چند سال حداقل یک قهرمانی لیگ کسب می‌کرد. مسئولان باشگاه تراکتور می‌گویند هزینه می‌کنند. اگر هزینه می‌کنید پس کو نتیجه؟ اگر هزینه می‌شود و نتیجه‌ای در بر ندارد پس مشکل از خودتان است. نه هوادار، نه بازیکن و نه مربی هیچ کدام مشکل ندارند. مشکل از درون خودتان (مسئولان باشگاه تراکتور) است. میلیاردها هزینه کردید اما نتیجه نداده، مجموعه‌تان قهرمان نیست. کدام یک از آدم‌های دور و بر شما قهرمان هستند؟ کدام یک از مدیران تراکتور در سال‌های اخیر ورزشی بوده‌اند یا فوتبال بازی کرده‌اند؟

میرشفیعیان تصریح کرد: فقط شعار می‌دهند و می‌گویند میلیاردی هزینه کردیم. یک روز می‌گویند می‌خواهیم و یک روز می‌گویند نمی‌خواهیم تیم‌داری کنیم. همه جای دنیا همین است. بارسلونا نتیجه نگرفت، ژاوی را اخراج کرد، مدیر را هم عوض می‌کند یعنی الان مالکان بارسلونا باید بگویند تیم‌داری نمی‌کنیم؟ اگر آمدید به مردم خدمت کنید پس بی خیال این مسائل شوید. البته همیشه در این مقطع این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

پیشکسوت تراکتور گفت: کم‌کاری در داخل باشگاه تراکتور است. به قول خودشان در این چند سال بیشترین هزینه‌ها را کردند و نتیجه نگرفتند. مطمئن باشید مشکل از آدم‌هایی است که بازیکن تاریخ گذشته به تراکتور می‌آورند. این اتفاقات در چند سال اخیر افتاده است. زنوزی می‌گوید میلیاردی هزینه کرده‌ام، مگر کسی او را مجبور کرده بود که خرج کند؟ خودش علاقه‌مند بود و آمد. الان هم اگر قصد واگذاری دارد باید خیلی شیک و اصولی این کار را انجام دهد. قطعا در تبریز یا در آذربایجان شرقی آدم‌هایی هستند که هزینه کنند. تراکتور از سال‌های گذشته روی زمین نمانده و نخواهند ماند.

او ادامه داد: اینکه بخواهیم شرایط و شروط الکی بگذاریم و هزاران میلیارد طی دو هفته پرداخت شود نشان می‌دهد که مدیران تراکتور، ورزشی نیستند. هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد. فقط دو هفته طول می‌کشد که اهلیت طرف تائید شود. این بازی کردن با مردم است.

میرشفیعیان بیان کرد: یکی از منتقدان زنوزی بودم اما هر وقت کار خوبی انجام داده حمایت کردم. زنوزی باید داخل باشگاه خودش را درست کند. من می‌گویم، بعد می‌گویند میرشفیعیان می‌خواهد خودش را جا کند ولی اگر به میرشفیعیان احتیاج دارند من را بیاورند اگر نه که هیچ.

کاپیتان پیشین تراکتور خاطرنشان کرد: باید پایه و ستون باشگاه را درست کنند. ما حداقل تجربه آمدن به لیگ برتر با تراکتور را داریم و حتی ۸۰۰ سال هم تعریف می‌کنیم چون باشگاه ثبات داشت و با کمترین هزینه این اتفاق افتاد چون نفرات باشگاه درست بود. زنوزی باید با آدم‌های دور و برش، مشاورانش و گروهی که بازیکن می‌آورند صحبت کند و بگوید هدف قهرمانی است. هر سال این سناریو که به خاطر فحاشی تماشاگران تیم‌داری نمی‌کنند. من در هر شرایطی با فحاشی مخالفم اما مردم زمانی خوشحال می‌شوند که تیم برای قهرمانی بسته شود و آدم‌هایی دور و بر تیم باشند که برای تراکتور زحمت کشیده‌اند نه یکسری آدم‌های کت شلوار پوش که بازی با کلمات را بلدند و نتایج ضعیفی به دست می‌آید.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید