امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 454618 |
تاریخ انتشار : 26 دی 1400 - 16:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات بیشتر هیئت‌های ورزشی از مباحث و مشکلات عمومی کشور است که از طرف کارشناسان وزارت ورزش و استان‌ها رصد بسیار قوی انجام‌گرفته است و مشکلات هیئت‌های ورزشی در استان‌ها ثبت شده است. بنیامین شکوه فر ۲۶ دی در جلسه با رؤسای […]

صلح خبر/اردبیل معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات بیشتر هیئت‌های ورزشی از مباحث و مشکلات عمومی کشور است که از طرف کارشناسان وزارت ورزش و استان‌ها رصد بسیار قوی انجام‌گرفته است و مشکلات هیئت‌های ورزشی در استان‌ها ثبت شده است.

بنیامین شکوه فر ۲۶ دی در جلسه با رؤسای ادارات شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: این مشکلات با همدلی و همراهی رؤسای هیئت‌های ورزشی در استان‌ها قابل‌حل است و در وزارت ورزش و جوانان هم برای رفع مشکلات تصمیم‌گیری‌های خوبی در حال انجام است.

شکوه فر اضافه کرد: رؤسای هیئت‌های ورزشی افرادی دغدغه‌مند هستند که از هر فرصتی در راستای اعتلای ورزش کشور استفاده می‌کنند و به دنبال رشد و توسعه ورزش هستند.

وی با اشاره به اینکه ورزش در کشور یک ظرفیتی است که توسط مردم اداره می‌شود، تصریح کرد: ما باید در ورزش به دنبال نقاطی باشیم که مردم را به خودش توجه کرده است و ورزش از مبانی اصلی آن مردمی بودن آن است و ورزش از ابتدای شروع خصوصی بوده که توسط مردم شکل‌گرفته است.

شکوه فر با تاکید بر اینکه تمام اعتبارات و توزیع و منابع مالی به‌صورت عادلانه در بین استان‌ها تقسیم شود و طرح درآمدزایی نوینی در دستور وزیر محترم ورزش و جوانان است، اضافه کرد: دغدغه‌های رؤسای هیئت‌های ورزشی در استان‌ها دغدغه اصلی وزارت ورزشی هم است و این درآمدزایی می‌تواند ورزش را به سمت توسعه پیش برود.

وی با تاکید به اینکه هر مقداری برای ورزش قهرمانی و همگانی به‌ویژه جوانان هزینه کنیم در راستای سلامت عمومی جامعه قدم برمی‌داریم و برای این موضوع باید برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: ورزش ظرفیتی است که می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند و از عوامل مهم در رفع کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به‌خصوص در حوزه جوانان به شمار می‌رود و هر مقداری برای ورزش قهرمانی و همگانی به‌ویژه جوانان هزینه کنیم در راستای سلامت عمومی جامعه قدم برمی‌داریم و برای این موضوع باید برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید