امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 486451 |
تاریخ انتشار : 05 آبان 1401 - 22:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید باشگاهش به دلیل فعالیت در حداقل ۹ رشته ورزشی به مشکلات مالی برخورده است. به گزارش صلح خبر، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم خوبی است و در سال‌های اخیر تیم خوش‌ساخت و خوش مهره‌ای است. امسال تیم متفاوتی است و هم سبک […]

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید باشگاهش به دلیل فعالیت در حداقل ۹ رشته ورزشی به مشکلات مالی برخورده است.

به گزارش صلح خبر، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم خوبی است و در سال‌های اخیر تیم خوش‌ساخت و خوش مهره‌ای است. امسال تیم متفاوتی است و هم سبک بازی سال گذشته و هم امسال قابل احترام است. تیم خود را آماده بازی برابر سپاهان کردیم. امیدوارم با شرایطی که در تمرینات بررسی کردیم و با توجه به هجومی بودن دو تیم، احتمال می‌رود سرعت خوبی را در بازی شاهد باشیم و برنامه‌هایمان درست پیش برود.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: محمدحسین کریم‌زاده مصدوم است و در تمرین پریروز هم مهدی محبی مصدوم شد و باید ببینم تکلیفش چه می‌شود.

ربیعی در خصوص تعطیلات لیگ گفت: بیشتر لیگ تعطیلات است و تیم را از نو می‌سازیم. برای ما خوب نبود اما فکر می‌کنم بعد از جام جهانی بازی‌ها پیش رود و برای تیم‌ ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص مشکلات مالی باشگاه رفسنجان عنوان کرد: من سیزدهمین سالی است که کار سرمربی‌گری می‌کنم و ۲۰ سال هم در تیم‌های مختلف هم در دسته سه، هم دسته دو و هم دسته یک تیمداری کردم. تاکنون در خصوص مشکلات تیمم صحبت نکردم و همیشه وظیفه خود می‌دانستم که تیمم را مدیریت کنم. به سورت کلی، یک فرآیندی را در اداره و اجرا داریم. سالی که من به مس آمدم، یک تیم لیگ یکی بود که در میانه‌های جدول بود و کارهایی را انجام دادیم که تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفت و با اقتدار صعود کرد و سال اول در بین ۸ تیم و سال دوم در بین ۶ تیم اول قرار گرفت. کاری را انجام دادیم که برای تیم‌های دیگر ممکن است سال‌های طولانی صورت بگیرد. باید قبول کنیم سطح استقلال، سپاهان و پرسپولیس متفاوت است و همیشه ۳ رده نخست به این تیم‌ها تعلق دارد. سال گذشته مس توانست سطح خود را به تیم‌هایی چون فولاد، تراکتور و گل‌گهر برساند. بودجه ما ۱۲۸ میلیارد بوده و ۹ تیم لیگ برتری در رشته‌های مختلف دارد. طبق جلسات باشگاه، بودجه باشگاه به ۱۶۲ میلیارد افزایش کرده است. شما ببینید این ۸ تیم لیگ برتری دیگر چقدر خرجش می‌شود و بقیه را از آن کم کنید، بودجه تیم فوتبال می‌شود. شاید از بعضی تیم‌های لیگ برتری شرایط‌مان بهتر باشد اما قابل مقایسه با تیم‌های صدرنشین نیستیم. وقتی هنری در تیم بستن وجود دارد، لزومی به هزینه نیست. محسن آذرپاد، میثم تیموری، مجید علیاری، فرشاد محمدی‌مهر، مهرداد رضایی بازیکنان مس بودند که یا در تیم ما به آن‌ها پرداخته شد یا از تیم‌هایی گرفتیم که شرایط خوبی نداشتند. بازیکنان لیگ دویی را بزرگ کردیم که به آن‌ها پرداختیم تا پیشرفت کنیم. روی تیم ما غلو می‌شود. شما ببیند چرا والیبال شرکت نکرده است؟ تیم ما دچار مشکلات زیادی مثل مشکل با هتل، استادیوم و حتی لباس داریم. عرضه و تقاضا نمی‌خواند. ما باید شرایطمان حداقل شبیه تیم‌هایی باشد که با آن‌ها رقابت می‌کنیم. هزینه مس رفسنجان در رفسنجان هزینه‌اش بیشتر از تهران است و دائم در اردو هستیم. ۴ سال است لب باز نمی‌کنیم. زمانی که من ششم شدم و فاصله‌ای با گل‌گهر و فولاد نداشتیم، مگر آن‌ها هزینه نکرده بودند؟ امسال سال سوم تیم ما است و پروژه‌های باشگاه‌داری در دنیا هم بلند مدت است. مس در رفسنجان خوب کار کرده است و مدل باشگاه‌داری مس موفق بوده است. عرضه و تقاضا نمی‌خواند و همین سبب مشکلات شده است. ۹ تیم لیگ برتری با کلی هزینه زیرمجموعه مس است. قرار بود قبل از شروع فصل ۳۰ درصد بگیریم اما بعد از گذشت ۱۱ هفته ۱۵ درصد گرفتیم و تنها به دلیل علاقه‌ای که به مس دارم باعث شده چیزی نگویم. من این تیم را مثل بچه‌ام دوست دارم و زمینه‌ساز مردم این شهر است. ما می‌جنگیم و مبارزه می‌کنیم تا بتوانیم از چاله‌های موجود در مسیر عبور کنیم. با تمام وجود تا موقعی که در مس باشیم، برای این تیم می‌جنگم و این تفکر هم در کادر فنی و هم در بازیکنانم وجود دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید