امروز: شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ذو القعدة 1445 | 2024-05-25
کد خبر: 94060 |
تاریخ انتشار : 25 تیر 1395 - 21:02 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جامعه > حوادث – پلیس راهور ناجا مستندات ناایمنی محل واژگونی اتوبوس حامل سربازان در نی‌ریز فارس را منتشر کرد. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت راهور، بر اساس این مستندات پلیس راهور ناجا 7 مرحله مکاتبه با اداره راه و شهرسازی شیراز و فرماندار شهرستان مربوطه در خصوصی ناایمنی این محور از 24 دی […]

جامعه > حوادث – پلیس راهور ناجا مستندات ناایمنی محل واژگونی اتوبوس حامل سربازان در نی‌ریز فارس را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت راهور، بر اساس این مستندات پلیس راهور ناجا 7 مرحله مکاتبه با اداره راه و شهرسازی شیراز و فرماندار شهرستان مربوطه در خصوصی ناایمنی این محور از 24 دی 91 تا 5 شهریور 94 انجام شده است.
از سوی دیگر در سال 94 شناسنامه حادثه‌خیز بودن نقطه موصوف برابر دستورالعمل‌های صادره با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و پلیس‌راه استان تهیه شده و پیگیری‌های لازم نیز در خصوص انجام حداقل امکانات تامینی جهت احراز رانندگان از وضعیت راه شامل آشکارسازی نقاط و مقاطع موجود در گردنه این محور از طریق نصب تابلوهای تعریف شده جهت آشکارسازی صورت گرفته است.
لازم به ذکر است حوالی ساعت 1:20 بامداد چهارشنبه 2 تیریک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر 7 محور سیرجان – نی ریز واژگون شد که در پی این حادثه تعدادی از سربازان ارتش کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.
بر اساس اعلام نظر کارشناسان پلیس‌راه در این حادثه 50 درصد راننده اتوبوس به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، 25 درصد راهداری شهرستان مربوطه به دلیل عدم کفایت ایمنی محل و نصب گاردریل مناسب و 25 درصد تعاونی مسافربری مربوطه به دلیل عدم نظارت و کنترل لازم بر شرایط مطلوب اتوبوس قبل از اعزام (شامل کنترل مدیر فنی و سایر جهات) در این حادثه مقصر شناخته شدند.

4242

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Recommended article from FiveFilters.org: Most Labour MPs in the UK Are Revolting.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید