امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 485982 |
تاریخ انتشار : 01 آبان 1401 - 23:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند سطح لیگ را رو به سختی ارزیابی کرد و گفت: بازی به بازی برنامه‌ریزی‌ کرده و سخت تمرین می‌کنیم. وقفه در لیگ برای بهبود آمادگی برخی تیم‌ها موثر بود. امیدوارم در دیدارهای بعد با حضور هواداران روح و نشاط به سالن برگردد. محمد کشاورز، امروز(یکشنبه، یکم آبان) پس از […]

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند سطح لیگ را رو به سختی ارزیابی کرد و گفت: بازی به بازی برنامه‌ریزی‌ کرده و سخت تمرین می‌کنیم. وقفه در لیگ برای بهبود آمادگی برخی تیم‌ها موثر بود. امیدوارم در دیدارهای بعد با حضور هواداران روح و نشاط به سالن برگردد.

محمد کشاورز، امروز(یکشنبه، یکم آبان) پس از پیروزی برابر زندی‌بتن کلاردشت در چارچوب هفته دهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: هر دو تیم تلاش کردند، اما ما به بازی مسلط بودیم و استحقاق پیروزی در هر دو نیمه را داشتیم‌. در نیمه‌اول خواسته‌های کادر فنی کمتر در زمین اجرا شد، ولی در نیمه‌دوم شرایط کاملاً به‌سودمان پیش رفت.

وی افزود: با احترامی که برای حریف قائل هستم، لیاقت‌مان پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم. 

کشاورز با اشاره به بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی، سالن را بی‌روح توصیف کرد و گفت: روح ورزش به خصوص فوتسال به حضور هوادارانش است. امیدوارم شرایطی مهیا شود تا تماشاگران به سالن‌ها بیایند و از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.  مشتاقانه و صمیمانه منتظر هواداران‌مان هستیم و امیدوارم با حضور تماشاگران در هفته‌های آینده، جو بهتری را در سالن احساس کنیم. 

وی همچنین درباره دیدار هفته آینده گیتی‌پسند، تصریح کرد: هفته آینده با نماینده خوب مشهد بازی داریم. برنامه‌ریزی‌مان هفته به هفته است و به‌همین دلیل سخت تمرین می‌کنیم. تمرکزمان را بر روی دیدار بعدی‌مان می‌گذاریم تا یک بازی خوب و نمایش قابل‌قبول در برابر آن تیم داشته باشیم. لیگ سختی داریم و همه تیم‌ها برای یک‌فصل کامل به‌خوبی آماده شده‌اند.

به گزارش صلح خبر، کشاورز تعطیلی دو ماهه لیگ به‌دلیل بازی‌های جام ملت‌های آسیا را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: تعطیلی و وقفه‌ای که در لیگ‌برتر پیش‌آمد باعث شد تیم‌هایی که شرایط‌شان حداقل از لحاظ آمادگی‌جسمانی خوب نبود بهتر شود و از همین‌رو هر هفته را سخت‌تر از هفته قبل می‌بینم. 

وی در پایان یادآور شد: زمانی‌که با تعداد گل زیاد از حریف پیش افتادیم و حرارت و نشاط بچه‌ها کاهش پیدا کرد. فاصله پنج‌گلی با زندی‌بتن هیجان بازی را از کار انداخت. به‌همین دلیل با گرفتن تایم‌ اوت این نکته را به بچه‌ها گوشزد کردم که تا ثانیه آخر تلاش خود را در بازی به‌کار بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید