امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 533578 |
تاریخ انتشار : 29 دی 1402 - 23:39 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر گفت: سی‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آذربایجان‌شرقی در اهر برگزار شد. جلیل علیجانپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، در حاشیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آذربایجان شرقی اظهار کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر گفت: سی‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آذربایجان‌شرقی در اهر برگزار شد.

جلیل علیجانپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، در حاشیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آذربایجان شرقی اظهار کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان آذربایجان شرقی با شرکت بیش از ۳۲۰ ورزشکار از این استان و سراسر کشور در شهرستان اهر برگزار شد. 

وی افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان علاوه بر حضور ورزشکاران این استان، ورزشکارانی از سایر نقاط کشور از جمله استان های مرکزی، شمال غربی و شرق، تهران، اصفهان، زنجان، ارومیه، اردبیل و غیره حضور دارند که روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ باهم به رقابت پرداختند. 

علیجان‌پور با اشاره به استقبال بی نظیر مردم و ورزشکاران از برگزاری این دوره از مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان آذربایجان شرقی در شهرستان اهر گفت: این شهرستان آماده برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استانی و ملی است. 

محمد عطازاده، سرپرست سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان نیز در این مراسم حضور پرشور مردم و ورزشکاران اهری را در این دوره از مسابقات استانی بسیار ستودنی برشمرد.

وی گفت: این دوره از مسابقات به صورت آزاد و به مدت ۲ روز (۲۸ و ۲۹ دی ماه سالجاری) به میزبانی شهرستان اهر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره ازمسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان را استعداد یابی بین ورزشکاران و همچنین ایجاد شور و نشاط بین مردم و ورزشکاران قلمداد کرد.

عطازاده گفت: در این دوره از مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام استان ورزشکاران و قهرمانان نامدار و جهانی با هم رقابت کردند. 

وی همچنین از حضور فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب اهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام استان، نیروهای نظامی و انتظامی، سایر مسئولان استانی و شهرستانی، ورزشکاران و آحاد مختلف مردم در این دوره از مسابقات تقدیرکرد.

صابر هوشیار، دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی نیز در این مراسم میزبانی شهرستان از سی و پنجمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام استان را بسیار عالی برشمرد.

هوشیار با اشاره به شرکت بیش از ۳۲۰ ورزشکاران از سراسر کشور در سی و پنجمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های آذربایجان‌شرقی گفت: این دور از مسابقات قهرمانی از روز ۲۸ دی ماه با وزن کشی ورزشکاران آغاز و امروز شاهد رقابت ورزشکاران با هم دیگر هستیم.

مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام آذربایجان‌شرقی در اهر برگزار شد

مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام آذربایجان‌شرقی در اهر برگزار شد

مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام آذربایجان‌شرقی در اهر برگزار شد

مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام آذربایجان‌شرقی در اهر برگزار شد

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید