امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 531793 |
تاریخ انتشار : 06 دی 1402 - 15:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

در پایان یک نظرسنجی انجام شده در سایت و کانال‌های ورزشی صلح خبر در تلگرام و روبیکا، مشخص شد که بیشتر مردم به انتخاب سعید معروف به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال تمایل دارند. به گزارش صلح خبر، طبق اعلام فدراسیون والیبال ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) […]

در پایان یک نظرسنجی انجام شده در سایت و کانال‌های ورزشی صلح خبر در تلگرام و روبیکا، مشخص شد که بیشتر مردم به انتخاب سعید معروف به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال تمایل دارند.

به گزارش صلح خبر، طبق اعلام فدراسیون والیبال ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) چهار گزینه اصلی مدنظر برای هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که قرار است هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی، این چهار گزینه مورد بررسی قرار گیرند و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران (صلح خبر) پس اعلام این چهار گزینه، از مخاطبان خود پرسید که «کدام گزینه را برای هدایت تیم ملی ایران مناسب می‌دانید؟» در پاسخ به این سوال، مخاطبان صلح خبر می‌توانستند از بین چهار مربی مطرح شده یک مورد را انتخاب کنند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی صلح خبر در تلگرام

در نظرسنجی صورت گرفته بر روی کانال ورزشی صلح خبر در تلگرام با عنوان «کدام گزینه را برای هدایت تیم ملی ایران مناسب می‌دانید؟» باز هم ۳۷ درصد مخاطبان سعید معروف را انتخاب کردند. لورنزوتی هم با ۲۵ درصد در جایگاه دوم قرار داشت و هاینن با ۲۰ درصد رای کمترین میزان رای داشت.

مردم سعید معروف را می‌خواهند!

نتیجه نظر سنجی در سایت صلح خبر

در نظرسنجی صورت گرفته در سایت صلح خبر با عنوان «کدام گزینه را برای هدایت تیم ملی ایران مناسب می‌دانید؟» ۳۳.۱  درصد کاربران، ویتال هاینن را انتخاب کردند و در مقابل روبرتو پیاتزا با ۱۸.۳ درصد کمترین گزینه انتخاب شده توسط مخاطبان بود.

مردم سعید معروف را می‌خواهند!

نتیجه نظر سنجی در کانال ورزشی صلح خبر در روبیکا

در نظرسنجی صورت گرفته در کانال ورزشی صلح خبر در روبیکا با عنوان «کدام گزینه را برای هدایت تیم ملی ایران مناسب می‌دانید؟» ۵۹ درصد مخاطبان سعید معروف را به عنوان سرمربی مناسب دانستند. در طرف مقابل هاینن با ۱۴ درصد کمترین رای را آورده است.

مردم سعید معروف را می‌خواهند!

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید