امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 492944 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 14:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

در این مطلب می‌خواهیم صادقانه و به دور از تشریفات در مورد آموزش موسیقی با شما هموطنان هنردوست صحبت کنیم. شمایی که شاید از تبلیغات پر زرق و برق برای انواع زمینه‌های تجاری خسته شده‌اید و در جستجوی واقعیت هستید. به گزارش صلح خبر به نقل از وب‌سایت نت به نت، در یکی دو دهه […]

در این مطلب می‌خواهیم صادقانه و به دور از تشریفات در مورد آموزش موسیقی با شما هموطنان هنردوست صحبت کنیم. شمایی که شاید از تبلیغات پر زرق و برق برای انواع زمینه‌های تجاری خسته شده‌اید و در جستجوی واقعیت هستید.

به گزارش صلح خبر به نقل از وب‌سایت نت به نت، در یکی دو دهه اخیر، دنیای اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات، بستر مناسبی را مهیا کرده است. کافی است در مورد هر موضوعی سرچ کنیم تا موتورهای قدرتمند گوگل، از سیر تا پیاز اطلاعات مورد نیاز را در کسری از ثانیه در اختیار ما بگذارد اما دانش و آگاهی همیشه برای به دست آوردن ارزش‌ها و مهارت‌ها کافی نیست. بی‌پرده بگوییم، اگر زیبایی طاووس را می‌خواهیم، باید جور سفر به هندوستان را نیز بکشیم.
سایت نت به نت یکی از پیشگامان عرصه آموزش موسیقی
در میان همه گونه‌های حیات، تنها انسان‌ها هستند که نیاز دارند به هر نحوی دیده شوند. موجودی به شدت اجتماعی که از نادیده گرفته شدن بسیار گریزان است اما برای آن که بتوانیم این نیاز خود را اقناع کنیم، باید چیزی در چنته داشته باشیم. یکی سیاست و قدرت را انتخاب می‌کند، یکی ورزش و رقابت. یکی سینما، دیگری علم و دانش و …! در میان همه ابزارهای دیده شدن، صلح‌آمیزترین آنها هنر است و در میان همه شاخه هنر، موسیقی از همه عامه‌پسندتر است. در واقع نوازندگی هنری است که در دل هر اجتماع کوچک و بزرگی پذیرفته شده است و مورد استقبال قرار می‌گیرد.
آری، در این نوشته می‌خواهیم شما را با راحت‌ترین، کم هزینه‌ترین و مطمئن‌ترین راه رسیدن به هنر نوازندگی آشنا کنیم. بحث ما در مورد معرفی وب‌سایت آموزش موسیقی نت به نت، یکی از پیشگامان عرصه آموزش مجازی موسیقی خواهد بود. با ما همراه باشد.
نوازنده شدن امری کاملاً اکتسابی
هیچکس نوازنده به دنیا نمی‌آید. هر نوازنده‌ای که دور و بر خود می‌بینید، برای رسیدن به سطحی که در آن قرار دارد، سال‌ها زحمت کشیده و تلاش کرده است. جمله “من استعداد ندارم” حرفی کاملاً راحت‌طلبانه است. هر کسی که تنی سالم، خرده هوشی و سر سوزن ذوقی داشته باشد؛ یعنی تمام معیارهای لازم برای ورود به دنیای پر رمز و راز موسیقی را دارد. دنیایی که جز زیبایی و لطافت در آن نمی‌یابیم. پس لازم است این جمله را عمیقاً درک کنیم که “نوازنده شدن امری کاملاً اکتسابی است”؛ اما برای کسب هر مهارتی، بایستی به مراجعی رجوع کرد که ساختار و طرق پیش روی را می‌داند و از خم و چم کار آگاه است. یادگیری هر هنری به صورت مستقل و خود مختار امری تقریباً محال است و آموزش موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مرجع آموزش موسیقی، از ابتدا راه و روش نوازندگی را مرحله به مرحله به شما یاد می‌دهد. یکی از این مراجع معتبر، وب‌سایت نت به نت است.
آموزش صفر تا صد موسیقی
وب‌سایت نت به نت در سال‌های اخیر با به کار بستن تجربه اساتید، علم روز و تکریم هنرجو؛ توانسته است اعتماد نزدیک به ده هزار هنرجوی فعال و پرانگیزه را به خود جلب کند. از ویژگی‌های بارز و عیان این مجموعه، احترام به هنرآموز با ارائه انبوهی از ویدیوهای آموزشی صد در صد رایگان است. با نگاهی گذرا به بسیاری از تبلیغات رنگارنگ در فضای مجازی، در می‌یابیم که مجموعه‌های زیادی با تعریف از محصولاتِ در بسته و غیر قابل سنجش، آنها را به قیمت‌های گزاف به هنرجویان می‌فروشند؛ اما وب‌سایت نت به نت برای حق انتخاب هنرجو احترام قائل است. با ویدیوهای رایگان، ابتدا سطح آموزش‌های خود را به هنرجو نشان می‌دهد. به او می‌گوید سیستم آموزشی ما اینگونه است. حال انتخاب با توست که عضو خانواده موسیقی ما شوی یا خیر.

فیلم آموزش موسیقی از صفر
از طریق فیلم آموزشی هنرجو علاوه بر این که نسبت به نقشه راه علم پیدا می‌کند، مفاهیم پایه مانند نحوه نت‌خوانی و نحوه مضراب و انگشت‌گذاری‌ها و… را یاد می‌گیرد و همچنین هنرجو می‌آموزد که باید از چه منابعی در جهت آموزش مفید با بهترین کیفیت استفاده کند. ما در وب سایت نت به نت از طریق فیلم‌های آموزش موسیقی از صفر تا صد، مرحله به مرحله همراه هنرجو هستیم تا تمامی تکنیک‌ها و مفاهیم را به بهترین شکل ممکن بیاموزد و به کار گیرد.
حال ببینیم آموزش موسیقی در نت به نت در چه زمینه‌هایی وجود دارد:
آموزش سه تار با استاد علی اقبال
سه تار ساز دل‌انگیز و اصیل ایرانی است که بیشترین طرفدار را در سطح کشور در زمینه یادگیری به خود اختصاص داده است. در وب‌سایت نت به نت شما می‌توانید با متد علی اقبال، مدرس توانمند این ساز، از مرحله صفر یادگیری نوازندگی را شروع کرده و به مراحل پیشرفته برسید.
دروس پیش نیاز آموزش سه تار، مقالات تخصصی سه تار، انبوهی از تمرین‌های کاربردی برای سه تار، تعداد زیادی آموزش آهنگ برای سه تار، یک‌سوم دوره مقدماتی سه تار که شامل پکیج ماهور می‌شود، همه این‌ها صد در صد در نت به نت به صورت رایگان عرضه شده است. با یک کلیک می‌توانید صحت ادعای ما را بسنجید.
برای آموزش سه تار به صورت آنلاین با تدریس استاد علی اقبال اینجا را کلیک کنید.
آموزش سنتور با استاد مصطفی رسولیان
این مدرس خوش ذوق و توانمند آنقدر سنتور را روان و خوش‌بیان آموزش می‌دهد که هر هفته سیلی از پیام‌های محبت‌آمیز هنرجویان به پشتیبانی نت به نت سرازیر می‌شود. متد استاد رسولیان بر پایه درک کامل هنرجو از مبانی تئوری و عملی نوازندگی استوار است. شیوه تدریس به گونه‌ای است که انتقال مفاهیم به ساده‌ترین وجه ممکن انجام شود و هنرجو تمام مباحث سنتورنوازی از تکنیک‌های مضراب‌گذاری گرفته تا نت‌خوانی صحیح را به راحتی یاد بگیرد.
دروس پیش نیاز، مقالات تخصصی، تمرینات کاربردی، آموزش آهنگ برای سنتور و همچنین یک‌سوم دوره مقدماتی آموزش سنتور برای هنرجویان کاملاً رایگان عرضه شده است.
برای آموزش سنتور با تدریس استاد مصطفی رسولیان اینجا را کلیک کنید.
آموزش تار با استاد اقبال
علی اقبال علاوه بر ساز سه تار، تار را هم تدریس می‌کند. با همان کیفیت و همان برجستگی شاخص. تفاوت‌هایی بین تار و سه تار در زمینه آموزش وجود دارد که مهم‌ترین آن نوع مضراب زدن است.
انواع وارم آپ‌ها، آموزش آهنگ برای تار و همچنین تمام ویدیوهای دوره مقدماتی آموزش تار صد در صد رایگان است. 
برای آموزش تار در وب سایت نت به نت این جا را کلیک کنید.
آموزش تنبک با استاد امین صادق پور
ساز تنبک، محبوب‌ترین ساز کوبه‌ای بین ایران است که روز به روز تقاضا برای یادگیری آن نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین متد آموزشی نیز باید در دو زمینه شناخت ریتم و تکنیک‌های تنبک‌نوازی، کاملاً به روز و با شیوه‌های نوین انجام گردد. استاد صادق پور مدرس با سواد تنبک در وب‌سایت نت به نت، هر آنچه که برای تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه‌ای تنبک نیاز است را در متد خود جای داده است. ضمن این که برای نخستین بار همزمان با آموزش تنبک، شاخه آموزش هم‌نوازی تنبک با آهنگ را نیز در دستور کار خود قرار داده که برای هنرجویان بسیار مفید و کاربردی است.
تمام دروس پیش نیاز، مقالات متنی و ویدیویی تخصصی تنبک، آموزش هم‌نوازی تنبک و همچنین نیمی از دوره مقدماتی آموزش تنبک به صورت کاملاً رایگان در دسترس علاقه‌مندان به یادگیری این ساز محبوب قرار دارد. برای آموزش تنبک از مبتدی تا حرفه‌ای به وب سایت نت به نت به آدرس https://www.notebnote.com سر بزنید.
سخن پایانی
وب‌سایت نت به نت برای رسیدن شما به مراحل پیشرفته نوازندگی برنامه دارد. تمام موارد ذکر شده تنها بخشی از فعالیت این مجموعه بزرگ است. به عنوان مثال پکیج آموزش تئوری موسیقی یکی دیگر از افتخارات نت به نت است که مباحث سخت تئوری موسیقی را به ساده‌ترین نحو به هنرجویان آموزش می‌دهد. علاوه بر سازهای مربوط به موسیقی سنتی، آموزش سازهایی دیگر در سبک‌های مختلف نیز در این وب‌سایت دایر است. اکنون وقت آن رسیده که اگر واقعاً تشنه هنر و یادگیری نوازندگی هستید، با یک انتخاب خوب، خود را متمایز کرده و شمع محافل شوید. وب‌سایت نت به نت؛ می‌تواند همان انتخاب خوب تو باشد.
برای تهیه پکیج آموزش تئوری موسیقی به وب سایت ما سر بزنید.
آدرس وب سایت ما: https://www.notebnote.com
تلفن تماس پشتیبانی نت به نت: 09306746431
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید