امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 501339 |
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1402 - 14:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان بازیکن سابق نفت آبادان می گوید شاگردان ویسی در بازی با مس کرمان، حتی یک بازی بیش از شش امتیازی را برنده شدند. کامل شریفی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره شانس صنعت نفت آبادان برای بقا در لیگ برتر پس از کسب برد در مقابل مس کرمان اظهار کرد: تنها شانس نفت […]

صلح خبر/خوزستان بازیکن سابق نفت آبادان می گوید شاگردان ویسی در بازی با مس کرمان، حتی یک بازی بیش از شش امتیازی را برنده شدند.

کامل شریفی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره شانس صنعت نفت آبادان برای بقا در لیگ برتر پس از کسب برد در مقابل مس کرمان اظهار کرد: تنها شانس نفت آبادان برای بقا در لیگ، جمع کردن امتیازات لازم و پشت سر گذاشتن مس کرمان است. به نظر من نفت آبادان در بازی با مس حتی یک بازی بیش از شش امتیازی را برد. ضمن اینکه اکنون همدلی خوبی بین هواداران نفت آبادان و اعضای تیم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: به نظرم بازی نفت و مس کرمان یک بازی احساسی بود و یک بازی تاکتیکی نبود زیرا این دیدار بار فنی نداشت. نفتی‌ها در این دیدار با توجه به اینکه عزم خود را برای پیروزی جزم کرده بودند، از روحیه خوبی برخوردار بودند و تا لحظات آخر تلاش کردند و مزد خود را گرفتند. خوشبختانه در بازی با مس کرمان بازیکنان نفت آبادان با قلبشان بازی کردند.

مدافع سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که ویسی می‌تواند به نفت آبادان کمک کند، گفت: البته نمی‌توان گفت اگر ویسی از ابتدای فصل با این تیم بود شرایط بهتری برای نفت رقم می‌خورد، زیرا وضعیت صنعت نفت از ابتدای فصل خوب نبود و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و شاید ویسی یا هر مربی طراز اول دنیا هم نمی‌توانست کاری برای این تیم انجام دهد. این تیم در ابتدای فصل دچار بلاتکلیفی و تغییر و تحولات شده بود، به صورتی که کار را سخت کرد.

وی تأکید کرد: به نظر من حضور ویسی در هفته‌های پایانی در صنعت نفت آبادان برای این مربی برد- برد است؛ او در حالی مربی صنعت نفت شد که مردم کاملاً ناامید شده بودند و اگر نفت آبادان با ویسی در لیگ برتر بماند، ویسی بسیار خوش‌شانس بوده که در این شرایط به نفت آمد و اگر هم این تیم سقوط کند ویسی چیزی از دست نمی‌دهد چون همه می‌دانند او در چه شرایطی سرمربی نفت آبادان شد.

شریفی خاطرنشان کرد: من شخصاً با توجه به مقایسه‌ای که از حریفان مس کرمان و صنعت نفت آبادان دارم، به نظرم شاگردان ویسی می‌توانند در لیگ برتر بمانند. بازی‌های آینده دو تیم مس کرمان و نفت آبادان بازی‌های سختی هستند اما شرایط به صورتی است که من فکر می‌کنم امید نفت آبادان برای بقا نسبت به قبل زیادتر شده است.

وی تاکید کرد: امیدوارم همه مجموعه برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی داشته باشند و هر کسی در حیطه وظایف خود کار کند. همچنین امیدوارم مسئولان به صنعت نفت کمک کرده و بازیکنان شارژ مالی شوند. اکنون باید همه دست به دست هم دهند تا نفت امتیازات از دست رفته را جبران کند. کار خیلی سخت است اما دور از دسترس نیست. مسئولان باید پای کار بیایند و به این تیم کمک کنند.

بازیکن سابق نفت آبادان عنوان کرد: سرنوشت نفت آبادان اکنون در دست خودش نیست و در دست مس کرمان قرار دارد و شاگردان ویسی باید تنها تلاش کنند که خودشان نتیجه بگیرند و هر اتفاقی که افتاد و اگر خدای ناکرده سقوط هم بود، بازیکنان راضی باشند که تلاش خود را کردند و مردم هم از آن ها راضی باشند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید