امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 84485 |
تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1395 - 21:06 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی به گزارش پایگاه خبری صلح خبر ، علی عسکری در مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی با سپاس از اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان، از زحمات دکتر سرافراز در مدت خدمتش تشکر و قدردانی کرد و گفت: رویارویی اصلی دنیای امروز […]

مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر ، علی عسکری در مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی با سپاس از اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان، از زحمات دکتر سرافراز در مدت خدمتش تشکر و قدردانی کرد و گفت: رویارویی اصلی دنیای امروز نه جنگ های نظامی بلکه رویارویی رسانه هاست و نبرد رسانه ای بزرگی امروز در دنیا مطرح است و کسانی که دارای توانمندی های رسانه ای بزرگ و بالاتری هستند در میدان رقابت موفق تر جلوه می کنند.
مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی
وی گفت: نظام استکباری برای انتقام گیری از ملتی که  انقلاب بزرگ  اسلامی را پدید آورده  از رسانه ها استفاده کرده است و می بینیم که چه حجمی از خصومت و موارد رسانه ای که برای تخریب فرهنگ، جوانان و خانواده های بزرگ ایران به کار می بندند تا هویت ملت ایران را تغییر دهند و این نوعی انتقام جویی از مردم انقلابی، سلحشور و مقاوم ایران است.
دکتر علی عسکری در مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی ، کارکنان رسانه ملی را راهبردی ترین بخش در سازمان صدا و سیما دانست و تاکید کرد: قدرت صدا و سیما در انسان هایی است که در جای جای این رسانه کار می کنند و از استودیوها،‌ پیش تولید، سر صحنه های تصویربرداری  تا قله هایی  که فرستنده های سازمان در آن قرار دارد حضور دارند.
رئیس جدید رسانه ملی گفت: تمام این زنجیره عظیم صدا و سیما، انسان های ذی قیمت و یکایک آنان ارزشمند هستند و از همه آنان قدردانی و تکریم می کنم و وظیفه خود می دانم برای غنای آن و رشد و گسترش و توسعه آن تلاش کنم.
رئیس جدید سازمان صدا و سیما همچنین رسانه ملی را همکار همه قوای نظام دانست و گفت: عمق بخشی به تولیدات رسانه ای، تعمق دین باوری و ارزش های اخلاقی، مواجهه هنرمندانه و هوشمندانه با موضوعات اجتماعی، نگاه محبت آمیز و کرامت آمیز به مخاطبان و آحاد ملت ایران، تولیدات فاخر و هنرمندانه و پر جاذبه رسانه، پاسخگویی به میل، مصلح خبرت و نیاز مخاطبان و رضایتمندی آنان، تولید، انتقال و انتشار صدا و تصویر با کیفیت بالا و بالأخره نمایش جمال زیبای ملت ایران و تلاش در جهت رشد و خلق همه مزیت های رسانه ای به دست نیروهای خدوم و فرهیخته در سازمان صدا و سیما قابل تحقق است و باید برای به حرکت درآوردن توانمندی های عرصه فرهنگ و هنر در این سازمان تلاش بیشتری کنیم.
آقای علی عسکری در مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی گفت: حضور تهیه کنندگان بزرگ، کارگردانان با ظرفیت و چیره دست، هنرمندان عرصه رسانه در خلق آثار بزرگ سریال ها و فیلم های فاخر از مأموریت های سازمان صدا و سیماست.
وی افزود: رسانه ملی عضوی غیرقابل انفکاک از خانواده نظام اسلامی و در تعامل با حاکمیت و دولت اسلامی است و در دستیابی به آرمان های ملت ایران است که خود را می یابد و معنا می بخشد.
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تعامل و همکاری و حمایت همه جانبه از قوای سه گانه، حمایت قاطع از فعالیت های دولت در دستیابی به اهداف بلند نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه، بیان پیشرفت های روزافزون کشور عزیزمان ایران، پرهیز از سیاه نمایی ها، تأکید بر وحدت ملی و پرهیز از شکاف و دو قطبی شدن جامعه، دستیابی به شعار متعالی عدالت و پیشرفت، شکل دهی به رقابت و مقاومت رسانه ای هوشمندانه و کمک به تبدیل شدن نظام اسلامی به یک قدرت بزرگ جهانی و دستیابی ملت ایران به آرمان ها و آرزوهای خود از محورهای مورد تأکید رسانه ملی در دوران جدید خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت رئیس جمهور و ریاست قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی و با اتکا به داشته ها و سرمایه های سازمانی بتوانیم در دوران جدید، فصلی نو را در فضای رسانه ای کشور رقم بزنیم.
منبع خبرگزاری صدا و سیما
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید