امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 512834 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1402 - 19:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

با جذب امیرحسین حسین‌زاده توسط تراکتور، لیست خارجی‌های این باشگاه برای فصل آینده پر شد و تراکتور دیگر نمی‌تواند مهاجم خارجی جذب کند. به گزارش صلح خبر، باشگاه تراکتور عصر امروز (سه‌شنبه) به صورت رسمی، خبر از جذب امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن ۲۳ ساله شارلوای بلژیک داد؛ انتقالی که باعث شد لیست خارجی‌های تراکتور تکمیل شود. […]

با جذب امیرحسین حسین‌زاده توسط تراکتور، لیست خارجی‌های این باشگاه برای فصل آینده پر شد و تراکتور دیگر نمی‌تواند مهاجم خارجی جذب کند.

به گزارش صلح خبر، باشگاه تراکتور عصر امروز (سه‌شنبه) به صورت رسمی، خبر از جذب امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن ۲۳ ساله شارلوای بلژیک داد؛ انتقالی که باعث شد لیست خارجی‌های تراکتور تکمیل شود.

سازمان لیگ فوتبال پیش از شروع نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر را از ۱+۳ به ۱+۶ افزایش داد که در ادامه این سهمیه توسط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ۱+۵ (شامل یک بازیکن آسیایی) کاهش پیدا کرد. دلیل افزایش سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر، از طرفی قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا در استفاده از بازیکنان خارجی و از طرف دیگر درخواست باشگاه‌های مختلف به ویژه همین باشگاه تراکتور بود.

با این حال باشگاه تراکتور در نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم به طرز عجیبی از سهمیه بازیکنان خارجی‌اش استفاده کرد. در حال حاضر ۶ بازیکن خارجی تراکتور را امیرحسین حسین‌زاده، شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی، ریکاردو آلوس، گوستاوو واگنین و آلوارو خیمنس تشکیل می‌دهند در حالی که دو بازیکن از این ۶ بازیکن، ایرانی هستند چرا که طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی، لژیونرهایی که به فوتبال ایران برمی‌گردند، سهمیه بازیکن خارجی حساب می‌شوند.

البته نکته عجیب‌تر، حضور محمد نادری در تمرینات تراکتور است چرا که این مدافع هم در صورت صلاحدید پاکو خمس قرار است به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود. با این وجود محمد نادری هم وضعیتی مشابه حسین‌زاده و شجاع خلیل‌زاده دارد و با توجه به حضور فصل قبل او در آلتای ترکیه، نادری هم سهمیه خارجی به حساب می‌آید و در صورتی که تراکتور قصد به خدمت گرفتن این مدافع را داشته باشد، باید یکی از ۶ بازیکنی که در بالا اشاره شد را از فهرستش خارج کند.

چنین عملکردی از سوی مدیریت باشگاه تراکتور در شرایطی رخ داده که این باشگاه با توجه به جدایی رضا اسدی و محمد عباس‌زاده، نیاز مبرمی به مهاجم دارد. از سوی دیگر هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور پیش از این اعلام کرده بود که مهاجمان باکیفیت داخلی جذب تیم‌های مختلف شده‌اند و به همین دلیل این باشگاه چاره‌ای جز به خدمت گرفتن مهاجم خارجی ندارد اما حالا باتوجه به پر شدن لیست خارجی‌های تراکتور، به نظر می‌رسد که خمس باید قید مهاجم را بزند.

باید دید مدیران باشگاه تراکتور چه برنامه‌ای برای حل مشکلی که خودشان ایجاد کرده‌اند، دارند و چطور می‌خواهند خواسته سرمربی و هواداران تراکتور مبنی بر جذب مهاجم باکیفیت برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را برآورده کنند. شاید چشم امید مدیران تراکتور به هوش خمس است و امیدوارند او بتواند مشابه استفاده‌ای که از رضا اسدی در خط حمله گرفت را از بازیکن دیگری بگیرد تا فقدان مهاجم در این تیم برطرف شود. هرچند در حال حاضر تنها مهاجم هدف تراکتور، حامد پاکدل است که حتی اگر کیفیت بالایی هم از خود نشان دهد، نمی‌توان برای سه تورنمنت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا روی او حساب کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید