امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 524452 |
تاریخ انتشار : 08 آبان 1402 - 15:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه دارنده مدال نقره بازیهای پارآسیایی هانگژو در رشته پرتاب نیزه گفت: شب پیش از مسابقه با خدا عهد کردم هر مدالی بگیرم، آن را به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم کنم و این کار را از صمیم قلبم انجام دادم. هرمز صیدی که اخیرا مدال نقره خود در بازیهای پاراآسیایی هانگژو را به کودکان […]

صلح خبر/کرمانشاه دارنده مدال نقره بازیهای پارآسیایی هانگژو در رشته پرتاب نیزه گفت: شب پیش از مسابقه با خدا عهد کردم هر مدالی بگیرم، آن را به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم کنم و این کار را از صمیم قلبم انجام دادم.

هرمز صیدی که اخیرا مدال نقره خود در بازیهای پاراآسیایی هانگژو را به کودکان فلسطینی تقدیم کرده، در گفت و گو با صلح خبر، اظهار کرد: به دلیل ظلم رژیم غاصب اسرائیل در حق کودکان و مردم بیگناه و مظلوم غزه، شب قبل از مسابقه با خدا عهد بستم و تصمیم گرفتم تا هر مدالی که گرفتم را به کودکان بی دفاع فلسطین تقدیم کنم.

وی افزود: روز مسابقه بعد از اینکه توانستم مدال نقره را کسب کنم، آن را از صمیم قلبم به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم کردم و آرزو کردم روزی از چنگال رژیم کودک کش اسرائیل رها شوند.

عضو تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان اضافه کرد: در این مسابقات با ورزشکاری ازفلسطین هم دیداری داشتم و همدردی خود و مردم کشورمان را با ملت فلسطین به او اعلام کردم.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو در خصوص عملکردش در بازیهای پاراآسیایی هانگژو گفت: در این مسابقات با ثبت رکورد ۴۹ متر توانستم مدال نقره را کسب کنم.

صیدی ادامه داد: در دوره قبل این مسابقات، با رکورد ۴۸ متر توانستم مدال نقره بگیرم که برای این دوره یک متر رکورد خود را ارتقاء  دادم، هرچند که در تمرینات پیش از اعزام تا ۵۱ متر پرتاب را هم ثبت می کردم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ورزشکاران برخی کشورها در این مسابقات در زمان کلاس بندی، درحالی که سطح معلولیت آنها کم بود، طوری وانمود می کردند که سطح معلولیت آنها بالاست و همین مسئله باعث شد تا در کلاسی که من در آن حضور داشتم، ورزشکارانی باشند که با سطح معلولیت کم شرکت کرده بودند.

دارنده مدال نقره بازی های پارآسیایی هانگژو تصریح کرد: نفر اول پرتاب نیزه در کلاسی که من شرکت داشتم، ورزشکاری هندی بود که از همین روش استفاده کرده بود. بعد از مسابقه نسبت به این مسئله اعتراض کردم، اما فایده ای نداشت.

وی در ادامه با قدردانی از استقبال مسئولین استانی در بازگشتش به کرمانشاه، گفت: امیدوارم میزان پاداش ورزشکاران استان ما هم به مانند سایر استانها بالا باشد.

این ورزشکار کرمانشاهی که حدود سه سالی است در شهرداری کرمانشاه مشغول به کار شده، از حمایت های شهردار کرمانشاه، شهردار منطقه هفت و  سیدمیثم موسوی اجاق عضو شورای شهر کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: طی نزدیک به دو سالی که مدام در اردوهای تیم ملی بودم، شهرداری کرمانشاه برای اعطای مرخصی همکاری خوبی با من داشت و شب پیش از مسابقه هم شهردار با من تماسی داشت که برایم روحیه بخش بود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید