امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 94050 |
تاریخ انتشار : 25 تیر 1395 - 20:50 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

محکومیت حوادث تروریستی نیس در فرانسه موسسه بین المللی صلح خبر به گزارش پایگاه خبری صلح خبر؛ معاونت اروپایی سازمان امور بین الملل و روابط خارجی موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی , پیرو حوادث تروریستی در شهر نیس فرانسه که به کشته و زخمی شدن ۲۱۰ نفر از مردم انجامید ، با صدور اطلاعیه […]

محکومیت حوادث تروریستی نیس در فرانسه موسسه بین المللی صلح خبر

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر؛ معاونت اروپایی سازمان امور بین الملل و روابط خارجی موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی , پیرو حوادث تروریستی در شهر نیس فرانسه که به کشته و زخمی شدن ۲۱۰ نفر از مردم انجامید ، با صدور اطلاعیه ای این اقدامات را محکوم نمود.

 

محکومیت حوادث تروریستی نیس در فرانسه

محکومیت حوادث تروریستی نیس در فرانسه

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل منتشر گردیده است.

اطلاعیه محکومیت حوادث تروریستی نیس در فرانسه

متاسفانه مطلع گشتیم که یکی از شهروندان فرانسوی با راندن کامیونی در بین جمعیت مردم که برای جشن روز باستیل در شهر نیس این کشور تجمع نموده بودند، اقدام به کشته و زخمی نمودن ۲۱۰ نفر از مردم بی دفاع ، کودکان و زنان نموده است. این حادثه و رخدادهای مشابه از این قبیل نشان می دهد که هشدارهای سازمان امور بین الملل و روابط خارجی موسسه بین المللی صلح خبر ، در مورد فراگیر شدن خشونت افسارگسیخته در سراسر جهان ، صحت داشته است . و همانطور که بارها تکرار شده است ، نیاز به یک اجماع بین المللی واقعی و نه ظاهری دارد. این اجماع نباید با برتری جویی چند کشور و یا زورگویی آن ها باشد.

تشکیل یک «کمیسیون مستقل اقدام سریع ضدتروریستی» با حضور تمامی کشورهای جهان و نمایندگان آن ها و تدوین یک «کنوانسیون ضد خشونت بین المللی» ، می تواند فرصتی جهت برخورد با تمام عوامل به وجود آورنده خشونت و ترور در سراسر جهان شود.

البته می دانیم رسیدن به این مهم بسیار دشوار و پیچیده و زمانبر می باشد. اما عدم اقدام عاجل و تشکیل این اجماع ، ما را هر روز از دستیابی به «صلح خبر دائم فراگیر» دور و دورتر می نماید. سازمان امور بین الملل و روابط خارجی موسسه بین المللی صلح خبر ، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این حوادث ، برای تمام آن ها آرزوی صبر و آرامش می نماید.

روابط عمومی موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید