امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 106444 |
تاریخ انتشار : 15 دی 1391 - 19:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی : پلیس راه کشور محدودیتهای تردد جاده‌های منتهی به تهران را با توجه به تعطیلی روز شنبه استان تهران اعلام کرد. به گزارش پارسی وی از مهر، تردد موتورسیکلت تا ساعت 24روز شنبه 16 دی  از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. محور کرج- چالوس تردد […]

پارسی وی : پلیس راه کشور محدودیتهای تردد جاده‌های منتهی به تهران را با توجه به تعطیلی روز شنبه استان تهران اعلام کرد.

به گزارش پارسی وی از مهر، تردد موتورسیکلت تا ساعت 24روز شنبه 16 دی  از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج- چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13تا 23روز شنبه 16 دی از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16تا 23از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

محور هراز

براین اساس پلیس‌راه تردد تریلرها از محور هراز را کماکان ممنوع اعلام کرد. تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فسادشدنی از ساعت 6 صبح تا 23 روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 دی از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13تا 22 روز شنبه 16 دی از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 22از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه انجام می شود.

محور دماوند

تردد تمامی  تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 23 روزهای جمعه و شنبه از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

محور قدیم رشت – قزوین

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 22روزهای جمعه و شنبه در محورهای قدیم رشت قزوین و برعکس ممنوع است.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :علی.صمدی

      az alireza & saeeid & ali baraie in saite khob kaste nabashid migam

    1. نویسنده :کاظمی

      نوشته محدودیتهای تردد جاده‌های منتهی به تهران شنبه ۱۶ دی خوب بود. بیشتر به قسمت سرگرمی و عکسهای روز توجه کنین.